..is nog niet binnen! Ik ben al 1,5 maand aan het werk en vorige maand is me verteld dat mijn eerste uitbetaling de maand daarop zou zijn. Vorige maand konden ze het niet meer meenemen. Salaris wordt elke 23e vd maand gestort. En indien dit in het weekend valt, dan de laatste werkdag voorafgaand de 23e. Aangezien de 23e deze maand op zondag valt, zou het vandaag gestort moeten zijn. Voor zover ik weet komt het van dezelfde bank als die ik heb. Rabo naar Rabo. Ik heb dus nog niks.. Mijn man heeft een flink bedrag van mijn nieuwe auto voorgeschoten en gaat zelf morgen een paar dagen weg voor een stedentrip. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik een deel van het bedrag alvast weer terug kon betalen. Hij heeft aangegeven dat hij het 'echt niet nodig heeft', maar ik baal toch een beetje. Is er nog hoop' dat ik het vanavond of morgenochtend binnenkrijg?
Huh ik heb vandaag mijn geld binnen terwijl 23se moet krijgen maar omdat weekend niet gestort word vandaag gedaan. Eigenlijk zou je binnen moeten hebben anders maandag pas
Bij mij is het de 15e. Als dit op een zaterdag valt dan betalen ze de vrijdag en als het op zondag valt dan pas de maandag.
Bij mijn weten verwerken banken niet op zaterdag. En Rabo ververst altijd rond de middag, dus ik vrees dat het maandag wordt ...
ik heb het ook vandaag ipv 23.. dus ik ben bang dat het pas maandag of helemaal niet komt en dat er iets fout is gegaan..
Juist, daar ben ik dus bang voor Ik heb daar dus áltijd gedoe mee, waarom? Geen idee. Bij mijn vorige werkgever ging het de eerste 2/3 maanden ook steeds mis. Ooh, ik baal!
Ik krijg altijd de 23e salaris. Indien het op zaterdag valt dan krijg ik het vrijdag indien het op zondag valt dan maandag. Ik denk dat je het maandag wel krijgt zoniet even navragen.
Wacht eerst af . misschien is niks aan de hand en krijg je maandag binnen . dit mogen ze niet doen! Saleris moet gestort worden. Ze kunnen jou toch niet zonder geld laten
Kunnen en mogen zijn helaas 2 verschillende dingen. Ik heb ooit 2 maanden zonder geld gezeten omdat ze een fout in het systeem hadden, mogen ze het? nah, maar ze deden het toch, dus schijnbaar kunnen ze het wel. Ik had vandaag al aan de telefoon gehangen als ik eerlijk ben.
Ja, stom dat ik niet eerder heb gekeken. Anders had ik inderdaad even gebeld. Vind het jammer dat weekend er ook nog eens tussenzit. Afwachten maar..
Mijn man heeft altijd de pech dat als de 15de in een weekend valt, hij het altijd pas maandag en vaak zelfs pas dinsdag krijgt dus ben bang dat je geduld moet hebben Sowieso bij de Rabobank wordt de laatste keer om 17:00 bijgeschreven, is altijd 09:00-11:00-13:00-15:00-17:00, daarna kun je niks meer krijgen helaas.
Soms zijn er systeemfouten, en doet de werkgever het niet express! Wij hebben ook zo fraai systeem (SAP) en sinds we over zijn gegaan naar IBAN is het drama geweest. En de werkgever vond het ook zwaar vervelend. Dat het de vorige maand niet gestort is kan ik nog wel enigszins begrijpen, bij ons gaat de hele salarisadministratie op de 11 van de maand naar ADP, dus alles wat na de 11 start, krijg dus helaas die maand geen salaris. Je kunt dan wel een voorschot krijgen overigens.
Ik krijg wekelijks gestort. Ze storten het altijd op dinsdag en op donderdag staat het altijd op mijn rekening. Bij iedereen op ons werk is dat zo (van de uitzendkrachten) Banken laten het geld ook graag zweven volgens mij
Hier de 25e en mocht dat ook in het weekend vallen dan inderdaad de vrijdag er voor.. Hoop dat je het snel krijgt 😳
Hier is het zo bij zowel mijn salaris als dat van mn vriend: zaterdag is vrijdag en zondag is maandag.
Ja dat snap ik fout in de systeem naar vind toch erg. On te overleven heb je toch geld nodig voor rekeningen en eten en drinken