De dame die niet perse wilde trouwen, maar die wel duidelijkheid wilde. In december (dacht ik) had ze een topic geopend hierover. Ze wilde graag duidelijkheid van haar man, maar die gaf haar dat niet. Er was een ultimatum (dacht ik...) dat hij iets gevraagd zou moeten hebben voor de jaarwisseling. Er is toen nog gezegd dat ze het dan op Oud en Nieuw zelf moest vragen e.d. Ze wilde dus zelf echt niet perse trouwen, maar wilde wel dat haar man zou beslissen of hij nou wel of niet wilde trouwen en het niet, voor het gemakkie, maar in het midden liet.
Oow jaaa, nu je het zegt! Ben ik ook wel benieuwd naar . Waarschijnlijk niet verloofd of getrouwd, maar nog wel samen
Ja dat topic heb ik toen ook gevolgd Ben ook wel benieuwd hoe het nu afgelopen is... Hopelijk nog wel samen
Ik weet echt niet meer hoe het heet, maar vandeweek schoot het ineens in mn hoofd en nou denk ik er al voor de derde keer aan. Stom eigenlijk he? Ik hoop ook echt dat ze nog samen zijn, want het klonk allemaal wel ernstig...helaas! Dus...mystery woman, meldt jezelf! Hahahaha!
Ik werd nav dit topic ook weer nieuwsgierig, het is dit topic denk ik? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/321859-best-groot-trouwprobleem-moet-doen.html Ik ga nog even speuren
Ik heb even naar haar berichten gekeken en ze gaat trouwen . Mysterie opgelost (tenzij het over iemand anders ging )
Neeeeee die was het! En ik heb er zelf wat in gezegd in het topic, raar dat ik het niet kon vinden dan. Het is bedtijd voor me, denk ik! Nou super dat ze gaat trouwen! Hihi!