Als je een man zou zijn dan zal ik....

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    -Kunnen genieten van staand plassen

-boertjes en poepies kunnen laten wanneer ik wil ;)

-nooit meer ongesteld zijn

jeetje man zijn heeft voordelen wat zullen jullie doen als je voor 1 dag man kon zijn?

hihi ik zal wel eens flink willen klussen ;)

Ook de humor met mannen onder elkaar lijkt me zo leuk :D

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    chips verkeerd forum kan hij verplaatst worden naar de Lounge please!

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha boertjes en poepies laten kan zo ook wel. :D

En inderdaad klussen: ben ook zeer benieuwd hoe een man dat ervaart met zijn je-weet-wel. Hoe genant het ook mag klinken. En ook solo eens uitproberen. Gewoon nieuwsgierigheid. Alleen word dit nooit realiteit, we zullen er nooit achterkomen jammer genoeg.

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.881
    5.173
    113
    Home
    nooit meer mijn benen hoeven te scheren

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Mij geen zorgen maken of m'n haar wel goed zit, m'n kont te dik is en zwembandjes die niet weg willen...

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

kwestie van de juiste mensen en situaties tegenkomen, dan kan je dit ook hoor!

- staand plassen: zie smerige festival wc's
    - boeren en ruften: kan ik en flink ook. openbaar boeren? ja. openbaar ruften? ja als ik melig zat ben
    - mannenhumor: heb voldoende mannelijke vrienden en vind het met hen altijd erg gezellig! dikke tieten grappen daar gelaten, dan is het een kwestie van flauwe grappen terug maken of stilzwijgend mijn drankje opdrinken.

ik zou weleens een dag een piemel willen hebben, lijkt me zo grappig.

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    staand plassen en klussen lijkt mij toch wel iets wat ik zou proberen als ik een dag een man zou kunnen zijn.

scheten en boeren die laat ik zo ook wel.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dan zou ik wel willen weten hoe een man tegen vrouwen aan kijkt en in het leven staat. Hoe zij over relaties,kinderen en trouwen denken..
    En ja idd seks daar ben ik ook wel benieuwd naar!!:D

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mij lijkt een piemel nou helemaal niks. zon ding opgevouwen in je broek en wat op de meest rare ogenblikken steigert. nee ben blij met mn eigen ding. wel lekker dat een man niet ongi is en geen zere borsten heeft als ie ongi is en idd niet je benen hoeven te schren.... zucht
    oh en piesen doe ik ook overal als het niet anders kan. met de blote billen in het gras hahhahaha

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel eerlijk?

...een vrouw versieren in de kroeg en dat 'ding' zoveel mogelijk uitproberen. :D

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hele dag een m'n lul zitten:D en vrouwen versieren en daar mee naar bed gaan. Ik zou "dat" gevoel van een man wel eens willen ervaren.

Willen weten wat hun voelen/denken en waarom over o.a. relatie, trouwen, seks e.d.

12. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    genieten van de stilte in mijn hoofd :D... volgens mijn vriend zitten mannen veel simpeler in elkaar. Dat lijkt me wel eens lekker.

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben ook heel benieuwd naar de seks als man, zowel alleen als met een vrouw erbij. Dat zou ik dus zeker uitproberen.

Staand plassen en boertjes en poepjes laten kan nu idd ook wel (alhoewel ik daar zelf niet van hou, dus daarvoor zou ik geen man willen zijn). En ongi ben ik al superlang niet meer geweest (door zwangerschappen en bv), dus daar kijk ik zelfs een beetje naar uit.

Verder weet ik 't eigenlijk niet. Waarschijnlijk zou ik een beetje slap ouwehoeren met wat vrienden, tijdens het kaarten, in de kroeg, onder het genot van een biertje. Echt zo'n typische mannenbezigheid vind ik dat! (Ik deed dat overigens zelf ook heel vaak, voordat ik zwanger was, maargoed).

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ja inderdaad, als mannen aan niets denken dan denken ze ook echt aan niets. Ook als je vraagt wat is er, hij: niets, dan is er ook echt niets. Heerlijk lijkt het me om zo eenvoudig te kunnen denken.

Maar aan de andere kant,
    al dat haar overal,
    steeds maar weer stoer doen tegenover je vrienden
    en altijd maar voetbal moeten kijken ,
    nee laat mij maar lekker vrouw blijven

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    "Dat haar overal" :D:D:D.... ik lig helemaal dubbel.

Maar inderdaad, wat doen mannen met hun okselhaar bijvoorbeeld? Van die trossen is niet echt smakelijk, maar kaal vind ik ook een beetje gay (of ben ik dan ouderwets?). Wat een vragen voor een man, eigenlijk. Maar goed dat hij goed zijn gedachten uit kan zetten :D

Oh ja, en als ik man was, dan zou ik met lovehandles, bierbuik, haar op mijn oren en neusharen voor de spiegel staan en oprecht denken "nou, kerel, dat ziet er puik uit" :) Heerlijke wezens mannen... een soort hobbits, maar dan groot.

16. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    als ik een man zou zijn : dan zou ik
    - meer respect voor de vrouwen tonen
    - niet zo betwterig zijn
    - niet overal dat slngergeval insteken
    - genieten van het leven, vrouwen don alles wel.

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    :D Hahaha geweldig gezegd!!!! :D

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik zou wl eens een dagje willen ruilen met mijn man.
    -mijn onderbroeken naast het bed neer gooien, lege flessen op het aanrecht laten staan, de hele dag niks opruimen, wat nou huishouden?!? Daar heb ik toch mijn vrouw voor dan...

Het lijkt me wel wat. Maar dan wel voor 1 dag.

19. @ char.. hahaha!!!! Idd, mannen denken zo makkelijk.

Maar ik zou dus ook wel voor 1 dag een lul willen hebben, er lekker de hele dag aan zitten, beetje seks hebben en willen ervaren hoe het is met een vrouw als je zelf een man bent..
    Hihi!

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Daar hoef je geen man voor te zijn hoor, dat kan ik ook heel goed:D

Deel Deze Pagina