Wat is er in de mode?

Discussie in 'De lounge' gestart door butterflybaby, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterflybaby

6 aug 2011
    31
    0
    0
    NULL
    Dag dames, volgende maand gaan mn vriend en ik lekker een weekendje weg, bij Utrecht in de buurt, met de kleine, ons plan is ook even lekker te gaan shoppen (even aankijken hoe dat gaat met n baby van 6,5 maand...) Hebben jullie nog leuke mode tips of winkels die ik niet moet missen in Utrecht? Ik ben lang dus draag geen hakken waardoor ik meestal gewoon een spijkerbroek met n shirtje en slippers/gympen draag, maar heb wel even zin om even helemaal anders te gaan! Ik wacht het af... Liefs!

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik kijk meestal op elle.nl of trendystyle.net of koop een tijdschrift zoals de glamour
    daar staat vaak in wat hot is en wat not is

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jeetje, lastig hoor om dat zomaar even te zeggen!

Krijg je toevallig de H&M gids thuis?! Daar kan je heel goed zien wat er in is voor het komende seizoen.

In ieder geval heb ik heel veel camel met zwart gezien. Grote grove vesten/truien op een skinny jeans of een legging met stoere laarzen. Ook van die zachte kleuren als oudroze, legergroen en bruintinten komen helemaal. (Hoop voor je dat je die kan hebben, want veel lichte mensen worden er bleek van ;)).

Hoop dat je er wat aan hebt, tips over Utrecht zelf heb ik niet echt :).

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Skinny Jeans altijd
    Shorts met een legging of panty

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoge taille, vooral leuk met een rokje. Beetje 'tuttige' look en idd veel camel/bruintinten.

6. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Als ik flink ga shoppen koop ik ook de glamour om wat inspiratie op te doen, leuk!!

Maar vaak zie ik al leuke dingen in de etalages leuk gecombineerd..

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    moet je even kijken op de site van h&m
    staat een fashion update
    krijg je een kleine indruk van de huidige mode

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zag veel bordeauxrood en mosterdgeel voor het najaar, vintage komt weer een beetje terug denk ik (of is niet weggeweest?).

9. butterflybaby

6 aug 2011
    31
    0
    0
    NULL
    Dank jullie wel! Ik ga lekker inspiratie opdoen in de bladen! H&M is ook erg leuk, maar wil juist een keer geen H&M kopen maar lekker met geld smijten hihi! Even wat duurdere merk dingen kopen, merk wel dat dat ook wel langer mooi blijft en heb al tijden niets meer voor mezelf gekocht (dat kennen jullie vast wel!) dus mag wel even los gaan!

Deel Deze Pagina