Dag dames, volgende maand gaan mn vriend en ik lekker een weekendje weg, bij Utrecht in de buurt, met de kleine, ons plan is ook even lekker te gaan shoppen (even aankijken hoe dat gaat met n baby van 6,5 maand...) Hebben jullie nog leuke mode tips of winkels die ik niet moet missen in Utrecht? Ik ben lang dus draag geen hakken waardoor ik meestal gewoon een spijkerbroek met n shirtje en slippers/gympen draag, maar heb wel even zin om even helemaal anders te gaan! Ik wacht het af... Liefs!
Ik kijk meestal op elle.nl of trendystyle.net of koop een tijdschrift zoals de glamour daar staat vaak in wat hot is en wat not is
Jeetje, lastig hoor om dat zomaar even te zeggen! Krijg je toevallig de H&M gids thuis?! Daar kan je heel goed zien wat er in is voor het komende seizoen. In ieder geval heb ik heel veel camel met zwart gezien. Grote grove vesten/truien op een skinny jeans of een legging met stoere laarzen. Ook van die zachte kleuren als oudroze, legergroen en bruintinten komen helemaal. (Hoop voor je dat je die kan hebben, want veel lichte mensen worden er bleek van ). Hoop dat je er wat aan hebt, tips over Utrecht zelf heb ik niet echt .
Als ik flink ga shoppen koop ik ook de glamour om wat inspiratie op te doen, leuk!! Maar vaak zie ik al leuke dingen in de etalages leuk gecombineerd..
moet je even kijken op de site van h&m staat een fashion update krijg je een kleine indruk van de huidige mode
Ik zag veel bordeauxrood en mosterdgeel voor het najaar, vintage komt weer een beetje terug denk ik (of is niet weggeweest?).
Dank jullie wel! Ik ga lekker inspiratie opdoen in de bladen! H&M is ook erg leuk, maar wil juist een keer geen H&M kopen maar lekker met geld smijten hihi! Even wat duurdere merk dingen kopen, merk wel dat dat ook wel langer mooi blijft en heb al tijden niets meer voor mezelf gekocht (dat kennen jullie vast wel!) dus mag wel even los gaan!