Nokia N97 mini, mag over een paar maanden een nieuwe uitkiezen maar denk dat ik gewoon deze hou... Vind hem zalig werken
ik heb de 6700 slide, hij bevalt goed maar ik ben toe aan een nieuwe telefoon... Bekijk bijlage 177238
Ik heb de E72. Hij is heel fijn! En stootvast Onze dochter heeft hem al vaak te pakken gekregen en weg gesmeten Alleen wil ik ook wel weer een nieuwe hoor Altijd na 2 jaar.. Wil ik weer eens wat anders
Ik heb de N97 mini en ik neem hem nooooit meer. Wat een waardeloos ding zeg. (vergeleken bij samsung of sony eric. telefoons) Touchscreen veel te traag, laad de software veel te traag, start wel eens uit zich zelf op nieuw op nu na 1,5 jaar, en de batterij gaat 5x sneller leeg dan bij de meeste andere telefoons. (nou staat nokia daar algemeen om bekend, maar vind dit toch wel erg snel)
nokia c7..... ontzettend K*T ding.... alleen hij maakt wel onwijs mooie foto's !!! maar verder, met bellen is het ruk, smsen loopt vaak vast,internetten kan niet
heb de C3. bevalt me heel goed. maar ik kan volgende maand een nieuw toestel uitzoeken dan ga ik voor een blackberry en deze blijft onze reserve telefoon. Gaat er hier iets te vaak 1 kapot.... Pfffff
De E5 en bevalt erg goed. Tot nu toe nog geen enkel probleem met het toestel gehad. Accu gaat ook vrij snel mee, wat ik toch wel anders gewend ben van Nokia.
Ook een c3, heel tevreden.. Alleen soms springt die ff een flits op een wit scherm, herkenbaar? Maar een super telefoon hoor!
De E72, waardeloos ding. Vind m niet handig in gebruik. En sinds gisteren is mn microfoon kapot, das pas handig
Weet iemand ook of je rechtstreeks met de c3 een foto kan plaatsen op je facebook? Ik dacht eerst dat het moest kunnen maar nog niet voor elkaar gekregen