Wat is er in en om jouw huis allemaal gebeurd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweedeopkomst, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

In mijn ouderlijk huis is er nooit wat gebeurd gelukkig.

Wij zelf woonden in het centrum van Amsterdam, haha.
    - Auto's bekrast
    - Auto ondergekotst
    - 2 keer raam ingeslagen van de auto
    - ze waren een keer met een groepje op de auto gaan zitten, hele dak stond hol de volgende dag.
    - gok zo'n 4 fietsen gestolen, maar altijd oude barrels gelukkig.
    - recentelijk een schietpartij geweest in de buurt

2. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    #42 Supi, 5 aug 2015
    Laatst bewerkt: 5 aug 2015
    Veel gebeurd sinds ik hier woon.

Veel nachtelijke vechtpartijen geweest
    Auto's die bekrast zijn
    over auto daken lopen
    Spiegels/antennes afbreken
    Auto in de brand
    Wildplassers tegen onze voordeur:$
    Geluidsoverlast
    Schietpartij in de straat
    Van de week nog iemand die met blote billen rondliep (die man was niet 100%)
    Mensen die over de stoep tegen de richting in rijden en dan verbaasd zijn als je pislink reageert omdat ze op nog geen halve meter met 50 km per uur langs je zoon rijden:x
    Oh ja en de scooter van mijn schoonmoeder was gestolen toen ze op kraamvisite kwam bij ons.

Dit zijn dan wat ergere dingen, de kleinere heb ik geen eens genoemd

3. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    In mijn studententijd veel. Inbraak, inval van politie een aantal keer, gat in de deur etc. Een stuk of 10 fietsen gestolen. Veel vechtpartijen in de straat en veel overlast.

Bij mijn huidige huis valt het mee. Er is wel eens een fiets gestolen, maar daar houdt het wel mee op.

4. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    En in ben blij dat we geen auto hebben, want ik lees hier dat die het nogal vaak moeten ontgelden!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Werkelijk niets, terwijl deze woonplaats al jaren in de top 10 van meest criminele woonplaatsen staat. Mijn Marrokaanse krantenjongen belt netjes aan om te zeggen dat mijn sleutelbos nog in de deur hangt, er is veel sociale controle etc. Nu woon ik niet in een probleemwijk ofzo, maar toen ik nog in een grote stad woonde die een stuk beter uit de test komt, was het minimaal eens per jaar wel raak met auto-inbraken of vernielingen.
    In die 5 jaar heb ik daar 3 auto-inbraken gehad, autospiegels eraf getrapt, banden lekgestoken, poging tot inbraak, politie-inval in ons huis (hadden het verkeerde adres), bedreiging, een man die in zijn auto in slaap was gevallen en met 70 km per uur de auto's van de buren in elkaar heeft gereden, vechtparijen op straat, met Oud & Nieuw lagen je ramen er zowat uit en vaak zaten er gaten in het wegdek de volgende dag, op de dag van de verhuizing stond er meteen een zwerver op de trap, de buurjongen trok onze spullen uit de vrachtwagen om mee te jatten etc. Oh ja, er kwamen ook nog wel eens hooligans door de straat, ik was nooit zo op de hoogte van voetbalwedstrijden, maar soms kwam ik thuis en was de hele straat afgezet door de ME. De straat was een van de meest verkeersonveilige straten van Nederland las ik in de krant, ik zag gemiddeld eens per week wel een ongeluk, auto onder de tram, botsingen...kortom, ben blij dat ik er weg ben, al was het nooit saai ;). Overigens ben ik wel wat voorzichtiger hierdoor geworden dan de buren.

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Even een toevoeging.
    Toen ik nog bij mijn ex woonde;
    - 2 fietsen gestolen
    - De heg in de fik gestoken
    - En een man kwam langs toen we er net woonde, en vroeg of alles op de zolder ook was weggehaald door de vorige bewoner want dat zou zo zonde zijn.
    Later bleek dat daar een wietplantage had gezeten.

7. stressbal

stressbal Niet meer actief

Aan de overkant ( kon er echt naar binnen loeren vanuit mn woonkamer) een drugslab opgerold.

8. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ouderlijk huis is echt nooit wat gebeurd. Hele rustige buurt waar iederen elkaar kent en al jaren woont.

Mijn eerste flatje was nogal gedoe altijd. Niet echt een goede buurt:
    Wildplassen in het portiek
    Mensen die midden in de nacht gingen aanbellen
    Junkie buurman die wel eens een gebakken eitje kwam halen
    Buurvrouw die psychotisch was en soms urenlang op het balkon naast ons, meestal in haar blootje, tegen zichzelf stond te praten. Ook midden in de nacht.
    Hele groepen mensen die tot diep in de nacht domino speelden op het grasveld voor ons en daar heel veel bij schreeuwden.
    Buurmeisje die altijd ruzie had met haar vriend en alles kort en klein sloeg en hem daarna eruit gooide + al zijn spullen ook. Ik kon toen een keer niet meer naar beneden omdat het trappenhuis was geblokkeerd door zijn bed, matras, kleding, foto's, meubilair etc. Ze had alles zo eruit gekieperd.
    Bovenburen (groepje losgeslagen jongens die met zn 3-en een flatje huurden) die continue alles op stelten zetten. Feestjes tot diep in de nacht, seskgeluiden etc. Heel vaak politie geweest.
    Politie is een keer bij me binnen gevallen en hebben de pc in beslag genomen. Bleek later dat ze zich in het huisnummer vergist hadden.

Ik heb daar twee jaar gewoond.

In het huidige huis:
    Keer ingebroken terwijl wij lagen te slapen. Er is heel veel gestolen maar ik vond het vooral doodeng dat ze zo naar boven hadden kunnen lopen. Ik ben nog steeds alert s nachts en heb beveiligings maatregelen genomen.
    Kliko paar keer gejat. Een keer heeft mn man hem terug gevonden. Zat de troep van iemand anders in. Uit boosheid heeft hij die toen leeg gekiept op straat en mee terug genomen. Vervolgens kregen we een boete voor milieu delict omdat iemand het gezien had.
    Fiets gestolen.
    Bij een gezin uit de straat is een dochter van de vrouw uit huis geplaatst omdat mama's nieuwe vriend dat meisje misbruikte. Die moeder is nog steeds met die man en dat meisje in een opvang. Ik heb nog steeds moeite om die vrouw niet in haar gezicht te spugen als ik haar zie en die man kan ik al helemaal wat aan doen. Gadver.

Deel Deze Pagina