Wat is er in jouw leven veranderd nu je mama bent?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Mooiezomer, 4 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    #41 PBV, 20 feb 2018
    Laatst bewerkt: 21 feb 2018
    Mijn leven is van fulltime werkende vrouw naar huismoeder gegaan.
    Ik had een hele drukke baan. We gingen veel uiteten, veel stappen en spraken ook meer af met vrienden.

Ik zou dit leven voor geen goud meer willen missen. Heerlijk de hele dag met mijn kleine lieverd en savonds lekker met mijn man filmpie of andere hobby’s doen.
    Ik mis totaal de werkstress niet :D

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Wat @tuc zegt! Vooral dat tweede stukje!

tuc vindt dit leuk.
  3. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Alles.

:D.

Ja als mama veranderd er veel maar er is niets wat ik mis uit mn "oude" leven.

Vind t soms wel meer gehaast. Wij hebben 2 dames onder de 18 maanden. Oudste loopt nog niet. Dus hoop gesjouw etc. Naar kdv brengen. Naar werk. Gierende banden kids ophalen :roflmao:.

Ach ja t heeft zo zn charmes.

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Mijn leven is behoorlijk veranderd.

Ik ben gestopt met werken. Dat is voor mij een positieve verandering.
    Wat ik een minder leuke verandering vind is dat ik nooit meer spontaan weg kan gaan of last minute af kan spreken omdat ik dan altijd oppas moet regelen. Maar de liefde die ik ervoor terug krijg is het natuurlijk wel waard. Toen ik moeder werd was ik al redelijk uitgefeest dus dat is niet veranderd. Uit eten deden we voor de kinderen er waren zeker 3 keer per week. Nu nog 1x per week en dan is het ook geen lang dineren met lang natafelen meer. Dan is het echt buiten de deur eten zodat mama niet hoeft te koken en na het toetje wegwezen.

Deel Deze Pagina