Wat is het grappigste, gekste, verdrietigste wat je ooit hebt meegemaakt?

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van Marit, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Dit kan vanuit je werk, familie of elders zijn.
    Ben heel benieuwd naar jullie verhalen.

Ik zal ook even denken of ik nog wat weet

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

Het verlies van mijn jongste zus en het tegelijkertijd zwanger zijn van mijn eerste.

was een periode van verdriet en vreugde,dat van moment tot moment wisselde.

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Leuk topic. ben ik ook wel benieuwd naar!

Zal wat van mijn persoonlijke ervaringen neerzetten...

Grappigste; eeehm ik denk onze examenstunt. Ik weet dat we de hele dag in een deuk gelegen hebben. We hadden echt van alles uitgehaald. Sloten veranderen, leraren overgieten met allerlei zooi, en meer grappen met leraren uitgehaald..

Verdrietigste; het overlijden van 2 klasgenootjes/vriend(inn)en van me toen ik zelf nog heel jong was (9 en 10 jaar) denk ik... :( 2 kinderen in 2 jaar achter elkaar. Ik denk nu ook nog wel eens; "Arme leraar". Ben nu zelf lerares en ik moet er niet aan denken dat mee te maken, ZEKER niet 2 jaar achter elkaar zeg...bah.

Gekste; eehm...daar moet ik nog even over nadenken :D

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

mooiste moment: mijn net geboren zoontje zien, de eerste schopjes tijdens mijn zwangerschap dit was de avond voor onze bruiloft, onze bruiloft het was zoals wij het graag wilden

verdrietigstë: ziektebed, overlijden en begrafenis van mijn lieve papa, elk jaar de feestdagen, zijn verjaardag en sterfdag deze blijven heel moeilijk.

leukste moment: de eerste afspraakjes met mijn man, de vakanties

en het aller aller aller leukste is dat we laatst met 4 vriendinnen uit eten gingen en het ter sprake komt over rare acties in de familie en mijn vriendin stikt van het lachen en vervolgens begint te vertellen over haar moeder die een string had gekocht vorig jaar en aan haar dochters vroeg hoort dat nou dat zo'n string zo raar en niet lekker zit en dat ze hem achterstevoren aan had.
    dit is wat mij betreft echt de topper van 2010

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    mooiste: na een hell van een bevalling mijn zoontje vast mogen houden

verdrietigste: het overlijden van mijn moeder (net 50 geworden en net een 1,5jaar oma van 2 kleindzoons)

gekste: onze hond die altijd maar weer als een dolle stier door de tuin heen rent en bokt

grappigste: mijn man die het letterlijk nam toen ik tegen hem zei: "jij gaat toch ook niet in een string voor me neus staan dansen" (ja dames hij deed het echt :D:D)

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Grappigste: Pff zoveel leuke dingen meegemaakt. Eentje die me te binnen schiet: we hadden een vergadering en ik zat lekker m'n koekje in m'n thee te soppen, veeeel koekjes! Collega naast me begint opeens te kokhalzen, allemaal dikke drap in zijn thee. Had ik de hele tijd met m'n koekjes in het verkeerde kopje gezeten :D:D

Verdrietigste: Ik was erbij (als meisje van 10) toen ze het 5 jarige kindje van een kennis van mijn ouders dood reden. Heb zijn moeder geroepen en gezien hoe dat kindje daar lag, zijn moeder helemaal doordraaide en hij gereanimeerd werd en uiteindelijk dood werd verklaard. Zoveel verdriet als toen heb ik nooit meer gevoeld, vreselijk.

7. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Mag ook of zijn hoor. Dus of je grappigste of je verdrietigste etc moment

vond het wel heel erg verdrietig dat mijn schoonzus beviel van een dochter met een afwijking. Zij stierf vlak nadat zij 1 jaar was geworden!!

Wat wel grappig en bijzonder is:

Ik heb een rottweiler en die had ik uitgelaten op de dijk. Is trouwens alweer een aantal jaar terug!!. Toen ik terug reed liep daar iemand met 2 rottweilers. Ik stoppen want ik wou dr hondjes even bekijken! Naja weer naar huis gereden. Via via kreeg ik te horen dat zij pups had en ik maar eens moest komen kijken. Dacht bij mezelf ze wil zeker dat ik 1tje koop. En als je ze ziet ben je verkocht dus ik ging niet. Mijn vriendin die aan de kassa zat begon er ook al over. En een buurvrouw. Dacht wat moet dat mens van me. Toch maar langs gegaan om van het gezeur af te zijn. Maar het bleek een hele leuke meid te zijn. 's avond weer langsgegaan met mijn man en we waren 's morgens rond 5.00 uur pas thuis. Nu zijn we hele goede vriendinnen en ik ben bij de geboorte van haar kinderen geweest. Als er wat met hun gebeurd komen hun kinderen zelfs hier!! We kennen elkaar nu pas 4,5 jaar.

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Het vedrietigste wat ik ooit heb meegemaakt is het overlijden van mijn moeder, 54 jaar. Drie dagen voor mijn bevalling. Heeft haar eerste kleinkind nooit mogen zien :(

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Een van de verdrietigste momenten van mijn leven was toen mijn beste vriend mij over de telefoon vertelde dat hij me niet meer wilde zien. Daar ben ik nog steeds verschrikkelijk verdrietig van, zelfs al is het inmiddels tien jaar geleden.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Pfff wat vreselijk zeg! Kon je dan ook niet aanwezig zijn bij haar begrafenis/ crematie?

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

* Verdriettig: Dat mijn liefste eerste hondje op een leeftijd van 1 jaar werdt doodgereden na opgejaagd te zijn door 2 andere honden. En zijn broertje achterliet bij ons

* Leuk: de 2 roze streepjes op de zwangerschaps test, en het ophalen van mn eerste helemaal eigen pupje (nu 9 maanden oud)

verder uh... dan moet ik ver terug het verleden in, dit is allemaal wat recenter.

12. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    T mooiste was met onze 2 kinderen naar Disneyworld gaan en in het Magic Kingdom het treinstation onderdoor en dan de reactie als ze aan het eind van Main street het kasteel zien. Ik heb gejankt als een baby, zoooo mooi :)

13. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Mooiste:
    1. de geboorte van mijn kinderen
    2. mijn grote liefde
    3. borstvoeding geven aan mijn jongste (vooral als symbool voor het verwerken van het grootste deel van een nare jeugd)

Grappigste:
    1. leuke opmerkingen van mijn oudste ( bijna 4 jaar)
    2. dat de oudste als twee jarig ventje uitgleed in de koeienstal en helemaal onder de poep zat en ik (hoogzwanger) in mijn broek pieste van het lachen
    3. dat ik ooit in een verdrietige tijd eens een gebed heb opgezegd, waarin ik vroeg of ik binnen het halfjaar mijn toekomstige echtgenoot zou ontmoeten die echt helemaal perfect voor me is, dat ik binnen vijf jaar met hem zou samenwonen en dat we twee kinderen zouden krijgen... allemaal uitgekomen:D

Verdrietigste:
    1. moeder vanaf mijn zevende jaar voorgoed opgenomen in een inrichting en alles hieromheen en haar overlijden.
    2. misbruik
    3. het rouwproces van al deze trauma's

14. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Mooiste: De geboorte van mijn zoontje en toen ik hem na twee weken ziekenhuis eindelijk mee naar huis mocht nemen! Hij was een maand te vroeg!

Grappigste: Uhm nja haha....we gingen twee jaar geleden op vakantie naar mallorca.en we vlogen vroeg dus we hadden onze bikini al onder onze kleding aangedaan zodat we daar meteen de zee in konden springen. Toen ik bij de douane stond begon die douanebeambte een beetje raar te lachen maar hij zei verder niets..toen ik een tijdje later naar beneden keek zag ik de rede....het touwtje van mijn bikinibroekje hing bij mijn gulp naar buiten..het zag er echt hylarisch uit hahaha.

Gekste: Dat mijn zoon is geboren op de sterfdag van mijn vader! Mijn vader is overleden op 14.7.2003 en zoonlief is op 14.07.2009 geboren!

Verdrietigste: Ik was nog klein (4) maar zal het nooit meer vergeten. Mijn zus (toen 21) is toen met haar eigen kids van 4, 3 en 1 jaar en een kindje van een andere zus van me (4 jaar) omgekomen tijdens een woningbrand. 19 november 1989 heeft dit drama zich hier een paar straten verder afgespeeld...19 november van dit jaar reden er savonds ineens 3 brandweerwagens met sirenes langs..een straat verder dan waar haar huis stond stond een gebouw in de fik...dat was ook wel een raar iets.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Verdrietigste : Ons dochtertje Milou verliezen

Mooiste : Levi. Geniet iedere dag van mijn kleine mannetje

Gekste : Op mijn oude werk kwam een klant terug met een hamster die ze bij ons gekocht zou hebben,maar na een paar dagen is deze overleden. Ze kwam terug maar kon niet bewijzen dat hij bij ons vandaan kwam. Boos liep ze de deur uit, komt terug en gooit zo die dode hamster over de klantenservice balie heen.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mooiste: Lekker cliche, maar toch echt de geboorte van mijn dochter na een k*t bevalling(letterlijk en figuurlijk). Wát een gigantisch overweldigend gevoel om eindelijk na 9 maand zo'n klein hompie in je armen te krijgen. Zo lief,klein en perfect. Wauw!

Verdrietigste: De plotselinge zelfmoord van de broer van mijn beste vriendin. Ondanks dat het 2 jaar geleden is, kan ik het nog steeds niet begrijpen. Ongelooflijk vind ik het.

Grappigste: Alle streken die ik met mn beste vriendin op de middelbare school heb uitgevreten! :D Heerlijk!

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Jeetje wat een heftige dingen hebben sommige mensen hier meegemaakt :(

Mooiste: de geboorte van mijn zoon, en elke dag zijn ontwikkeling mogen meemaken. Hij is de liefde van mijn leven.

Verdrietigste: de helse scheiding van mijn ouders toen ik 17 was, en de nasleep daarvan die tot op de dag van vandaag duurt. Ik heb het nog steeds niet verwerkt, en ik ben nu bijna 34.

Gekste: het eerste wat mij te binnen schiet, is iets dat een paar dagen geleden gebeurde. We zaten 's avonds laat in de auto, en het was spekglad buiten. We reden op een afrit van de snelweg (verder reed geen enkele auto daar) toen we ineens vanuit de bosjes langs de weg een schaduw over de weg zagen rennen. Het was een hele lange gestalte, maar echt een schaduw en niet een mens van vlees en bloed of zo, en je zag hem/het rennend de weg oversteken, vlak voor onze auto langs.
    We dachten eerst nog: we hebben teveel films gezien. Maar een paar honderd meter verder, op een donker stuk waar geen andere auto's reden, stak hij weer de weg over! Weer vlak voor onze auto langs. Vervolgens ging de parkeersensor van de auto piepen, terwijl we alleen op de weg reden :( Nou op dat moment wilden we echt met 200 km. per uur naar huis scheuren, maar omdat het zo glad was moesten we wel 30 blijven rijden. Ik heb echt peentjes gezweet, pfff!

18. Mooiste: geboorte van onze 2 prachtige dochters!

Verdrietigste: dat ik mijn vader op mijn 15e heb verloren door stomme fout! Mis hem nog erg veel! Was nog maar 41!

19. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    @Mikki77... Iewww wat eng zeg!!

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Verdrietigste: (al valt 't wel een beetje in 't niet bij alle verdrietige dingen die ik hierboven mij heb gelezen) mijn miskraam met bijna 13 weken vorig jaar. Ik was uitgerekend op tweede kerstdag, dus ons vlindertje zou nu ongeveer 1 jaar zijn geworden.

Mooiste: de geboorte van Milan en Isabelle. En de eerste keer dat Milan zijn kleine zusje zag. We kwamen thuis uit 't ziekenhuis (Isabelle was pas 2 uurtjes oud) en we belden aan. Milan deed samen met opa en oma de deur open en de rest van de avond heeft 'ie de hele kamer door gerend en gedanst en was 'ie steeds aan 't gillen en aan 't lachen. Hij draaide helemaal door, zo blij had ik 'm nog nooit gezien (en wij waren nog wel bang dat hij jaloers zou zijn). Was zo grappig en mooi om te zien!

Grappigste: ik heb al heel veel grappige dingen meegemaakt. Maar één ding zal ik nooit vergeten. Een vriendin en ik wilden meedoen aan de nieuwjaarsduik, waren we per ongeluk een dag te vroeg. Haha, hoezo dom. Dus toen zijn we met z'n 2en de zee in gerend, met een heleboel toeschouwers.

Deel Deze Pagina