Waar voel(de) jij vooral de schopjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elies25, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Bij mij is het echt voornamelijk linksonder in mijn buik, soms iets meer naar het midden, als hij of zij draait (dan voel ik echt een hoofdje/kontje schuiven).

Een vriendin had juist aan de bovenkant altijd schopjes, tegen haar ribben aan.

Ben benieuwd waar jullie het hebben!

2. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik voel hem eigelijk wel over al behalve in het midden als ik zit voel ik hem boven in en onder in en al ik even op de bank ga liggen voel ik hem aan de zijkanten

en bij de vorige voelde ik hem alleen boven in

3. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    volgens de verloskundige ligt t al wat ingedaald
    dus bij mij draait t waarschijnijk niet meer :D

t kontje tegen de ribben (erg fijn) daar komen ook vaak de harde bonken als t bonkt (niet veel gelukkig hihi)

links onder bij mn heup heel maf net of t wrijft aan de binnenkant
    en dat gebeurd vaak als ik op een van mn 2 zijdes lig...

verder wiebelt t ook wel s in t geheel ....

t zijn bij mij meer wiebels dan echt sschoppen

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Vooral rechtsonder tot nu toe kleine schopjes gevoeld. ;)

5. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vooral de schopjes onderin me buik en voel em met draaien ook onderin. En af en toe een keer een trapje onder de navel haha

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Onderin mijn buik bij mijn schaambot en af en toe boven mijn navel.

7. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Bijna altijd aan de linkerkant, ook wel onderin en heus ook wel eens wat meer naar rechts, maar ukkie heeft een duidelijke voorkeur voor links trappelen :D

8. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Hier meestal ook links heel vreemd maar waar.
    Mijn rib vind hij jammer genoeg erg leuk om tegen aan te schoppen;).

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier overal wel, maar vooral beneden. Hij ligt in ee stuit...hoop dat ie nog gaat draaien hihi

10. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hier linksonder ..wat soms irritant kan zijn haha ..als ie schopt moet ik rechtop gaan zitten :)

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Bij mij is rechts echt het favoriete hoekje van de kleine, dus vaak ook rechts beweging en schopjes.
    Soms rechts en links tegelijk een hele aardverschuiving...(aan de ene kant de beentjes en andere kant de handjes?)

12. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Hier zijn de bonkjes vooral onder mijn navel.. Soms wijkt het wat af naar links of rechts maa het meest van de tijd in het midden!

Kan echt genieten van die bonkjes! Behalve 's ochtends als ik gewoon wakker ervan wordt omdat het zo hard gaat hihi!

Zien jullie ook je buik bewegen?? Het ligt er hier aan hoe hard het gaat :)

13. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Tegen het schaambeen heb ik idd ook, dat is wel een rotgevoel soms.

Ja bewegen is ook leuk om te zien he!

14. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Voetjes in mijn kruis (erg harde trappen op blaas, vagina en anus) en hoofdje rechts onder mijn ribben en die wil nog wel eens aan de zijkant uitsteken. Beebje ligt nog in stuit en soms met de beentjes omhoog maar vaak met de beentjes onderin mijn buik en daar voel ik dus ook het meeste.

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    aan de hele linkerkant.. voel haar ook vaak op mn bekken trappelen, grappig haha..
    ze ligt nog wel in stuit, dus hoop dat ze snel besluit te draaien..

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier een heel brede baarmoeder, dus voel hem ook echt aan de zijkanten. Verder overal wel, helaas ook op mijn ingewanden...wat een raar gevoel is dat zeg...;)...zeker omdat die van mij niet heeft gehoord van slapen. Hij stuitert de hele dag door. ;):D

17. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Herkenbaar :D
    Als hij buiten de buik net zo druk zal zijn als in de buik... kunnen we de lol op en houd ik mijn hart vast vast hahaha.... Wat een drukte iedere dag weer daar binnen :D

18. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.970
    113
    Ik voel het vooral onder in mijn buik, meestal in het midden, soms wat links of rechts. Soms voelt het ook net al zit er een vierkant in een rondje (zoals zo'n speelgoedding) dat zal wel het draaien zijn denk ik :)
    Vanmorgen lag ik op bed met mijn beide handen op mijn buik, ter hoogte van mijn navel, voelde ik ineens een hele druk opkomen en voelde ik een balletje, net al werd het hoofdje tegen mijn handen gedrukt. Kan dat eigenlijk????

19. Olaa

Olaa Lid

23 sep 2011
    81
    0
    0
    In een winkel werken
    Overijssel
    Hahaha wat grappig allemaal..:D

Alleen jullie hebben het over bonkjes:( Bij mij zijn het af en toe beste bonken:D dan schrik ik er van!

Onze kleine man heeft ook al een voorkeurs ligging met zn hoofdje rechtsboven bij mn ribben en dan voel ik hem inderdaad ergens net boven mn schaambeen trappen uitdelen.. Vanochtend nog in bed zo gelachen hij trapte er zo hard op los dat mn hele buik tekeer ging en het was zelfs boven de dekens zichtbaar!:D

Ik vroeg me eigenlijk af of het wel ''gezond'' was dat ons kindje zo actief was en heb dat gister ook aan de vk gevraagd haar antwoord daarop was: Hoe actiever hij is hoe prettiger hij zich voelt!

Laat maar lekker bewegen dus:D

20. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Tot een week terug schopte hij steeds midden onderin (was er op den duur gewoon beurs van haha) en een week geleden heeft meneer het ineens bovenin uitgevonden, zie dan mijn buik alle kanten op stuiteren als hij op dreef is. Dus ik word nu aan alle kanten in mijn buik belaagd haha. Hij is overigens de hele dag actief, word snachts regelmatig wakker als hij een paar porren geeft :D .

Deel Deze Pagina