Groen-Gele afscheiding?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door S0fietje, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Beste verloskundige,

Ik ben nu 22 weken zwanger en heb al even last van veel afscheiding. Dit heeft normaal geen kleur of geur alleen de hoeveelheid was meer dan voor de zwangerschap. Nu is sinds 1,5 week de kleur langzaam aan het veranderen naar gelig en groenig. Verder ruikt het niet en heb ook geen jeuk klachten of brandende vagina of zo. Wel heb ik een beetje een weeïg gevoel in de buik onderin.

Moet ik met deze klacht nu de HA bellen of beter naar de verloskundige? Loop bij de verlos in het ziekenhuis.

Vriendelijke groet,

S0fie

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik denk dat je het beste even me je huisarts kan overleggen. Hij/zij kan evt een uitstrijkje maken.

Imke

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Dank je :D

Mijn huisarts heb ik inmiddels gemaild en waarschijnlijk gaat het om een infectie die voor mij geen kwaad kan maar wel moest ik voor de bevalling een uitstrijkje voor kweek maken omdat het wel schadelijk voor de baby zou kunnen zijn.

Nou is het al bijna zeker dat ik een keizersnede ga krijgen en dat de baby niet door het kanaal heen moet. Moet ik dan ook die kweek laten maken of is het dan niet nodig?

Vriendelijke groeten,

S0fie

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja dat zou ik wel doen, als het een bacteriële infectie is is het ook voor jouzelf beter om het te behandelen.

Mirjam

Deel Deze Pagina