goeie middag ik had een vraagje eigelijks 2 ik maak me best zorge ik ben nu 15 weken zwanger maar de symptonen lijken wel af te zwakke ben alleen nog iets moe en wat emotioneler als normaal me borste zijn wel gegroeid en iets gevoelig maar bijna ook niet meer kan dit kwaad? en ik heb gelezen dat je met 14 weken een zwangerschaps streep krijgt de mijne blijft uit is niks te zien en dat de tepels donkerder worde en groter maar ik zie geen verschil met 3 a 4 weken terug... is er watt mis met men zwangerschap dit is me eerste keer en heb niemand waarik terect kan met men vraagjes en me zorgen sommige weten niet een antwoord ik maak me echt zorge alvast bedankt groetjes debor
HOi Debor, Je hoeft je geen zorgen te maken, het is heel normaal dat je zwangerschapssymptomene verminderen. HEt Hcg word namelijk minder en daaardoor verdwijnen sommige symptomen. Niet iedereen krijgt een zwangerschaps streep en niet iedereen krijgt grotere en donkerdere tepels. ELke zwangerschap is anders, je kan dit niet vergelijken met een ander. groetjes Imke