Ik dronk vroeger veel Limondaine. Verschillende kleuren/smaken waren er van, maar ik was altijd dol op de groene.. Tegenwoordig kan ik dat ook nergens meer vinden
Ik at vroeger altijd van die lippenstiften. Die plastic dingen waar je zg je lippen mee kon stiften. Ze hebben er nu fluitjes van gemaakt en dingen zijn niet meer te vreten! Ik mis ze zo..
gazeuse smaakt ook niet meer zoals het smaakte. En die choco pasta ohhh liters van weggegeten op brood! Wat ook een hele andere smaak heeft zijn koetjesrepen. Zoals ze vroeger smaakte doen ze niet meer. En de borsthoning zoals wij die hebben gekend mag niet meer zo gemaakt worden door een ingrediënt welke niet goed is. Wij zijn daar toch ook niet dood aan gegaan??
Jaaa de salmiak lange jans.. die mis ik echt heel erg.. vond die altijd zo lekker. Verder wat me nu te binnen schiet zijn de salmiak ufo's.. je hebt ze wel nog in alle kleuren met gewoon zoetig wit poeder erin, maar die salmiak versie is er dus niet meer. Oooh en de Knorr mix voor Caribische Sweet Chicken.. die vond ik altijd zooooo lekker!!! Maar echt al jaren nergens meer te krijgen :/
Oh ja die bros idd.. daar had ik lang geleden ook trek in.. toen ik een hap nam had ik er geen trek meer in.. bah, zo zonde Ook de bolognese chips van lays was eerst ook veel lekkerder dan nu. En ik mis de Mexican Salsa chips en de Cream en Chives of zo? (die lichtblauw/groenige zak) van smiths