lees eerst dan pollen aub Hallo ik zou graag even mijn verhaal kwijt willen.In augustus hoorde dat we waarschijnlijk mochten aanbouwen aan het huis omdat we nu maar 1 slaapkamer hebben.Dus hebben we een aannemer aangenomen om een tekening te maken om er een extra slaapkamer bij te bouwen.Nu heb ik vanavond gehoord van de aannemer dat onze gemeente de bouw heeft afgekeurd en dus moet ik daarom weer aan de pil.Ik ben begin dit jaar hebben me man en ik ons inlaten schrijven voor een huur huis.Maar omdat het een beetje krom in in onze gemeente kunnen wij niet reageren maar kiezen hun 3 huizen uit en bij de eerste 2 mogen we weigeren en bij de 3 moeten we erin en anders komen we gewoon weer onder aan de lijst te staan.En dat kan nu dus nog 2 en een half jaar duren voordat we de eerste huis aangeboden krijgen.Ik baal zo ontzettend errig dat ik gewoon dus weer aan de pil moet.Ik ben namelijk al 4 maanden gestopt en ik had (denk ik) net me goede cyclus.Zouden jullie ook aan de pil gaan en het kindje gewoon bij jullie zo lang in de slaapkamer laten slapen of zouden jullie ook wachten tot jullie een ander huis hadden hier is dan ook een poll over
ik denk dat ik het kind dan zolang op je kamer zou laten slapen... van de andere kant is het wel zo dat je niet weet hoelang het duurt voordat je een huis krijgt... tip: bij de makelaar hebben ze vaak ook huurhuizen, zo heeft mijn vriend ons huis gevonden en we betalen niet veel meer dan bij de woningbouw... wij hebben hem via meeus misschien dat je daar eens zou kunnen kijken? dat gaat over het algemeen ook wel sneller (mijn vriend had binnen 3 maanden een huis)
Zou zeker niet terug gaan aan de pil, anders toch maar tijdelijk met condoom tot je iets gevonden hebt. Het is wel fijn om een eigen slaapkamer te hebben voor het kindje (vind ik hoor). Maar goed, jullie beslissen natuurlijk samen wat jullie willen. Succes en hopelijk is het snel rond
ja mijn vriend had wel gewoon keuze hij kreeg een smsje als er een huis vrij was en hij kon ook op internet reageren en je krijgt b.v brieven thuis en dan moet je binnen zoveel dagen reageren of je hem wilt of niet... Je kan dan gaan kijken of het naar wens is zo niet dan neem je het huis niet en dan wacht je tot er weer ergens een huis vrij komt.... volgens mij is het wel wie het eerst reageert mag als eerste gaan kijken etc... dus niet hoelang je staat ingeschreven! Ik weet trouwens niet of meeus ook huizen bij jou in de buurt heeft maar dat kan je altijd even kijken natuurlijk... en anders eventueel bij andere makelaars?
Ik zou sowieso m'n kindje het eerste half jaar (en mss langer) bij mij op de kamer houden dus daar zou ik het zeker niet voor laten. En mijn kinderwens is echt véél te sterk om over zo'n dingen nog rationeel te kunnen nadenken... Je kan mss de voor- en nadelen van beide beslissingen eens opschrijven en kijken wat voor jou het zwaarste doorweegt... Succes met het nemen van een beslissing waar jullie je beide goed bij voelen!
Hey Hey, Hier werkt het precies het zelfde met huur woningen, zelf hebben wij april dit jaar het huis van mijn ouders gekocht Succes! Liefs
ikzelf zou niet weer aan de pil gaan, er zijn nog genoeg andere manieren van anticonceptie en zoals je zelf al schrijft, de baby kan eventueel ook bij jullie op de kamer succes met jullie keuze maken
Ik zou zoiets belangrijks als een kindje ook niet uitstellen voor, inprincipe andere mensen. Ik heb in April dit jaar mijn eigen zaakje geopend (aan huis) en we wilden eigenlijk eerst wachten tot dat goed ging lopen maar nu hebben we toch besloten om daar niet op te wachten. We wilden dit niet af laten hangen van andere want voor hetzelfde geldt gaat het helemaal niet lopen en dan heb je voor niks gewacht. Ik was persoonlijk ook niet weer terug de pil gaan slikken maar had iets anders bedacht zoals inderdaad, condooms. Nou raakt je cyclus misschien van slag en zoals je zelf zegt, hij was net een beetje op orde. Suc6 ermee! Liefs!
ik zelf zou niet meer aan de pil gaan je bent er net vanaf! En op je nu even wacht met voor een kleintje te gaan das echt je eigen beslissing, maar als je een grote slaapkameer hebt kan de kleine natuurlijk bij jullie op de kamer (wel slecht voor je seksleven, maar dat kan ook in de woonkamer). En hier werken ze met een punten systeem bij de woningbouw en als je dan een kleintje hebt krijg je meer punten (niet dat dat een reden is om een kleine te nemen hor) maar miss kan je s kijken hoe dat bij jullie geregeld is miss krijg je ook wel iets voorrang als je een kleine hebt
Ik zou niet terug aan de pil gaan,je weet niet hoe lang het duurt voor je zwanger bent. Zo'n kleintje kan overal slapen.
Ik zou niet terug aan de pil gaan,je weet niet hoe lang het duurt voor je zwanger bent. Zo'n kleintje kan overal slapen.
Ik zou niet weer aan de pil gaan. Je cyclus is weer op orde en je kan condooms gebruiken als je besluit je kinderwens even uit te stellen. Zo leer je je cyclus kennen, enz. Daarbij denk ik dat er altijd redenen kunnen zijn om je kinderwens uit te stellen. Straks heb je het huis en wil je een nieuwe auto bijvoorbeeld en dan wil je het daarvoor uitstellen.. Ik zeg niet dat jíj dat wilt, het is een voorbeeld. Een baby heb je ook niet van de ene op de andere dag. Je hebt zowiezo 9 maanden om rond te shoppen voor een huis. Waarom is het afgewezen? Misschien kun je iets in de aanvraag veranderen waardoor je wel mag bouwen? In elk geval succes met je beslissing om al dan niet te stoppen met de pil!
he meis idd niet aan de pil gaan, er gaan immers sowieso nog 9 maanden zwangerschap voorbij dus xtra tijd en bovendien krijgen jullie wellicht voorrang als jullie zwanger zijn mn vriend en ik wilden ook snel een huis en hebben op internet gezocht en via funda zijn we bij een makelaar uitgekomen die huizenblokken heeft opgekocht en binnen een paar maanden zaten we in ons nieuwe liefdesnestje en precies op de plek waar we beiden wilden wonen dus gewoon lekker doorgaan en veel surfen op internet en ja..als t niet op tijd lukt, dan kan die kleine toch in de woonkamer of op jullie slaapkamer slapen...als ie maar een wiegje heeft! suc6 xxx
Weet je wat het probleem is.Je krijgt voorang als je een huis achterlaat en dat doen wij niet omdat we vaan koop naar huur willen.En omdat we in januarie pas een jaar ingeschreven staan kan het dus zeker 2 jaar duren.En ik zou zo graag een kindje willen maar om nou 2 jaar een kind in mijn slaap kamer te hebben vind ik ook weer zo iets.En als elke ochtend de wekker gaat om kwart voor 5 word die kleine ook wakker.Ik zit gewoon zo erg denken over alles wat ik nou wel of juist niet moet doen.
Als je zwanger bent en je hebt een huis onder je kont krijg je echt geen voorrang bij de woningbouw omdat je zwanger bent geworden, dat is dan helemaal je eigen probleem. Ik vind het ook een beetje raar dat er van alle kanten hier gezegt word dat ze gewoon moet verder gaan met zwanger worden en dat het toch nog 9 maanden gaat duren. Wie zegt er dat ze dan wel een huis hebben toegewezen gekregen en ze dan goed zitten, je kan ook tegenslagen hebben zoals het bewijs nu al geweest is, en misschien is het dan idd beter om het zwanger worden even op een laag pitje te zetten en te wachten, want om nou met een kindje van 1,5 op je slaapkamer te zitten terwijl je sex wilt hebben nog af en toe en er 's ochtends wekkers gaan voor als je man moet werken, dat zijn ook geen prettige dingen. En wat als je een huurhuis krijgt aangeboden en je koophuis wil niet goed verkopen, hoe lang zit je dan met dubbele kosten, en heb je daar geld genoeg voor als je er een kindje bij hebt? Dat zijn allemaal dingen waar je aan moet denken, en dat is per persoon verschillen om te kunnen aanraden wat iemand moet doen, en dat kan alleen jij beslissen Angilla, daar kunnen ze je hier op een forum niet echt mee helpen Ik zou niet zomaar weer de pil nemen maar idd een alternatief, wat ervoor zorgt dat je niet weer moet ontpillen als je wel aan een kindje beginnen, maar ik vind het een dappere keus om te wachten, zeker omdat ik me heel erg goed kan voorstellen hoe moeilijk het is om zo'n prachtige wens te laten wachten. Ik hoop dat jullie heel erg snel een huurwoning aangeboden kunnen krijgen en je dan met een gerust gevoel aan een kindje kan beginnen, en je dan weet waar je aantoe bent. Liefs 2de kleine
ik zou ook niet aan de pil gaan hoor! ten eerste omdat je cyclus idd erg van slag kan raken en er nog andere manieren van anticonceptie zijn. en ten tweede omdat je het graag wil...een kindje...bedoel ik dan. er zijn denk ik genoeg particulieren huurwoningen (hier iig wel) daar kan je bij kijken. duurt het zowiezo zo lang...of kan het misschien zo lang duren? want anders zit je dalijk voor nix te wachten? mag ik vragen waarom je juist an koop naar huur wil? de meeste gaan namelijk een stapje omhoog met het kopen van een huis ipv andersom. anders kan je kijken voor een ander koophuis bedoel ik eigenlijk.
Ik zo niet meer aan de pil gaan. En trouwens wie zegt dat je gelijk zwanger bent. En als je een kleine hebt dan heb je ook nog eens voorrang dacht ik. Groetjes Gaby
Wij willen gaan huren omdat mijn man toen des tijds het van de woningbouw kon komen.Maar als wij samen weer willen kopen zal ik wel werk moeten hebbben en die heb ik niet en dus kunnen we het niet opbrengen om een ander huis te kopen.