Mijn zoontje heeft na best veel voedingen de hik. Hij slaapt in principe van voeding tot voeding maar als hij de hik krijgt wordt hij wakker en kan hij daarna moeilijk in slaap komen. Had eerst de agent fles maar dacht dat hij daar de hik van kreeg. Heb nu de d'r Brown fles en hij heeft mij der vaak de hik maar nog steeds een paar x per dag. Iemand tips?
Aan de hik kun je niet zoveel doen. Ziet er vervelender uit dan het is Heel veel babies hebben vaak de hik Wordt vanzelf minder
Hier heeft het wel iets geholpen om wat rechterop te voeden en na de voeding nog 10 min rechtop te houden. Maar alsnog regelmatig de hik. Had hij in mn buik ook al, jou kindje ook? Dr brown ben ik heel tevreden over
Mijn dochter had dat ook heel veel. Zij lag toen nog in het ziekenhuis en daar zeiden ze dat zulke jonge baby's nauwelijks last hebben van de hik, ze kunnen er zelfs gewoon doorheen drinken. Klopte ook bij haar. Zij had wel een speentje met slapen, heeft jouw kindje dat ook? Misschien dat het zuigen daarop afleidt.
Was hier in het begin ook meerdere keren per dag! Ik liet ze soms nog eens aan de borst drinken dan. Andere tips wist ik niet. Dat mindert wel met ouder worden, nu heeft ze nog 2-3x/week de hik
Hier ook heel erg de hik gehad. Hier kwam het voornamelijk doordat hij erg gulzig was en snel dronk. Hoe lang duurt een voeding? Misschien anders een kleinere speen proberen? En inderdaad na de voeding even een poosje rechtop houden. Hier werd het uiteindelijk minder toen we de voeding in gingen dikken, al zou ik dit niet gelijk doen hoor, alleen als hij er echt last van heeft en verder niks werkt! Ook bij het groter worden is het gewoon minder geworden, maar nog steeds als hij gulzig is geweest of heel snel z'n beker leeg drinkt heeft hij de hik.
Speentje of pink al geprobeerd? Daarop zuigen zorgt ervoor dat iets beter kan ontspannen (dacht het middenrif?). Hier hielp het in elk geval goed.
Bedje ophogen en voedingen vaker per dag kleinere voedingen. Als de voeding korter dan 15-20 minuten duurt: kleinere speen.