wat is er met mijn baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dani27, 14 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.819
    5.954
    113
    Vrouw
    Kolven is niet altijd een goede graadmeter.
    Niet elke vrouw haalt met de kolf de hoevelheid melk uit haar borsten, als haar kindje.

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.819
    5.954
    113
    Vrouw
    #42 Zoe123, 16 aug 2015
    Laatst bewerkt: 16 aug 2015
    Kan je uitleggen waar je dat gevoel op baseerd?
    Dat je kindje niet "voldaan" lijkt, is een typisch reflux verschijnsel.
    Meneer lag hier 1 uur na de voeding (vooral in de nacht dan) al weer te krijsen.
    Had niets met honger te maken. Want hij groeide echt prima.
    Puur om de pijn weg te drinken, daar ging het om..
    Toen hij uiteindelijk medicatie kreeg, was 1 nachtvoeding opeens genoeg..

Als je kindje reflux heeft, kan je medicatie krijgen van de KA. Je hoeft dan verder qua borstvoeding niets aan te passen.
    De kant op van KMA,dan kan je inderdaad bepaalde producten gaan schrappen.
    Kijk ook eens op dit forum, daar kun je gerichte vragen stellen: Borstvoedingsforum.nl :: Bekijk onderwerp - Allergie

3. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    dat gevoel, tsja..soms drinkt ze uit de borst maar hoor ik haar niet "klokken", meer sabbelen. ook niet als ik haar prikkel.
    als ik haar afkoppel, blijft ze piepen. maak ik een fles dan drinkt ze die op dat moment leeg alsof ze nooit eten.krijgt.
    soms slaapt ze daarna ineens wel een paar uur, maar dat kan toeval zijn.

qua medicatie: ik heb twee weken terug.omeprazol gekregen. na een week werd ze wat rustiger, snachts vier uurtjes slaap pakken en ik kon haar vaker neerleggen ipv rechtop op de arm houden. (wel schuine kinderwagebak ed).
    sinds twee dagen is het weer mis, ze is wakker, tenzij ik haar op de arm heb. snachta kan ik haar niet wegleggen en ik hoor haar weer meer slikken.

ik heb vandaag alleen bv gegeven Ivm het dieet, en dan qua kv maar overleggen met consultatiebureau denk Ik...

Deel Deze Pagina