Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeee de bv loopt als een treintje!!! Na een jaar geweldig voeden bij mijn eerste en vier maanden fulltime kolven (oh drama's waren dat zeg..) bij de tweede gaat het nu als een tierelier! Mijn kleine meisje drinkt super goed, komt lekker aan(dag 8 al 4040 gram, geboren met 3980 gram), poept en plast goed en is happy! Ben zo blij dat het ons nu, na het hele bv drama met R. zo gegund is! Ik geniet er echt intens van Zo, dat wilde ik gewoon even delen! Ben helemaal in de wolken
Fijn hè! Hier gaat het precies zo. Half jaar moeten kolven bij de oudste en uiteindelijk maar 13 maanden kunnen voeden. Bij kleintje nr2 gaat het als een trein! Geniet er maar van!
Hihi ja super is het he! Ooh die nachten, zalig, ik pak mijn kleine meid lekker tegen me aan, voed haar en ze slaapt daarna zo weer door. Geen gehannes met het bed uit, flesjes maken, huilend kindje.. En als ze krampjes heeft en een paar slokken wil en daarna met haar neusje in mijn borst begraven(ze drukt zichzelf dan helemaal tegen me aan!) in slaap valt. Jep, genieten!