Hallo dames, Ik heb deze maand 2 diepe dippen gehad ik dacht dat de eerste mischien een innestings dip zou kunnen zijn, maar ik heb er 2 dagen later nog 1 kan ik nog steeds zwanger zijn en kan dit nog een innestelings dip zijn,, Vind dit best wel vreemd, En ja ik weet dat we moeten afwachten Maar 2 diepe dippen zoals dit heb ik nog nooit gehad zouden julie mischien even willen kijken, mijn grafiek staat in mijn handtekening! Liefs
Wow serendipity volgens mij herken ik jou van een ander onderwerp bij het forum en nu lees ik toevallig hier dat je ZWANGER bent!!! Wat super, gefeliciteerd!!!!
Als je nog niet dichtbij je NOD zit, is een 2e dip helemaal niet erg! Mijn kaartje die positief eindigde, verliep ook wat hobbelig met wat rare dallen: 2b9f1b Ovulation Charts
Hier nog iemand met 2 dippen en een 'geen-pijl-op-te-trekken-kaartje': http://www.fertilityfriend.com/home/1885b7 Temp had toch allang door het dak moeten gaan?
Helaas heb ik geen kaartje... ik moest van de ha beginnen met temperaturen... maar omdat ik halverwege m'n cyclus was, was ik wel alvast begonnen, maar nog geen kaartje gemaakt! Hier mijn temperaturen: 29/30 april m'n eisprong.. (zelf denk ik 30 april vroeg in de ochtend) 2 mei... 36.9 3 mei... 37.0 4 mei... 37.1 5 mei... 37.1 6 mei... 37.2 7 mei... 36.9 heel heel licht bruin verlies 8 mei... 37.0 9 mei... 37.2 10 mei.. 36.9 11 mei.. 36.9 heel licht bruin verlies 12 mei.. 37.0 heel licht bruin verlies 13 mei.. 37.1 totaal geen verlies meer 14 mei.. 37.1 licht positieve test 15 mei.. 37.2 duidelijk positieve test Kan het nog steeds niet geloven... bij m'n vmk in ronde 3 had ik duidelijk symptomen vanaf m'n eisprong... nu zat ik alweer helemaal in zak en as omdat ik weer geen symptomen had!! Zelfs geen gevoelige borsten!! Het kwam zo als verrassing... bij het lichte bruine verlies dacht ik gewoon dat m'n ongi kwam, pas vanaf de 13e dacht ik.. huh?? En toen ik de 14e wakker was en nog niet ongi, wist ik het zeker!! Ik heb namelijk een super strakke lf Ook pas vanaf 14 mei dat ik gevoelige borsten had... echt niet verwacht dat ik zonder sypmtomen hartstikke zwanger ben!
Hier is mijn temperatuur gekelderd. Ik weet genoeg. 2 diepe dippen = geen zwangerschap voor mij. Tot volgende maand...!