Hallo Ik heb sinds zaterdag last van diarree, vrijdag begon het al met buikkrampen. Ben nu al 2 dagen en 2 nachten elk uur op de wc. Ik hou niets binnen. Ik ben er sinds zaterdag achter dat ik zwanger ben, weet niet of dit wat er mee te maken kan hebben? Daarom durf ik ook niets in te nemen van diarem ofzo...
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Kijk het nog even aan maar als je het niet vertrouwd bel dan je huisarts op. Dat je weinig binnen houdt is niet zo heel erg. Daar merkt het kleintje nu nog niks van. Belangrijk is wel dat je heel erg goed drinkt!
als het aan blijft houden zou ik idd even de ha bellen. die weet wat je wel en niet mag mbt medicijnen. en ook voldoende blijven drinken
Ik heb het ook gehad in het begin van de zwangerschap dan wel niet elk uur maar wel regelmatig op de dag. Op een gegeven moment ging dit over naar obstipatie, ook geen pretje. De meeste vrouwen krijgen last van obstipatie maar een enkeling diarree. Kan wel komen door de hormonen is mij verteld. Als het te lang aanhoudt zou ik inderdaad wel even aan de bel trekken en wat al werd gezegd goed water drinken.
Ik heb helaas ook heel veel diarree gehad in het begin..en nu nog af en toe. Zou even contact opnemen met je HA.
Ik ook heel veel last van gehad in het begin. Veel vezels eten en veel drinken. Bij ik werd het vanzelf wat beter.