Hey! Wij willen ons huis helemaal voorzien van een nieuw tintje op de muren. Nu kan ik voor een leuke prijs Flexa VTwonen verf kopen. Maar op die minikleurstalen kan ik echt niet zien of het wat is. De vorige keer had ik bv zo'n mooie kleur uitgezocht, maar toen het op de muur zat vond ik het vreselijk! Het is een heel vies kleurtje :x Dat wil ik niet weer. Dus misschien is er hier iemand die een van de volgende kleuren op de muur heeft en tevreden/ niet tevreden is of me zelfs een foto zou willen sturen van jullie muur? Ik twijfel hier tussen: schuim, biscuit, poeder, en room. Of misschien heeft iemand nog een tip voor een muurverf die ook naturel is, en erg mooi (foto's ) Hoeft niet VT te zijn hoor, maar die waren hier heel erg afgeprijsd.
hoi hoi, ik verkoop die verf. het zijn volgens mij allemaal een beetje rozige kleuren. lichte naturel kleuren. ze gaan er bij ons ook allemaal uit. (volgens mij hebben we ze al niet meer) bij sommige verfwinkels hebben ze misschien wel grote stalen om de kleur te bekijken. succes
Roze is het niet echt volgens mij? Maar goed dat ik het vraag dus. Ik kan ze nu krijgen voor 15,- per 5 liter. Dus dat leek me wel een mooie deal Is het ook een goede verf?
hebben ze bij de gamma niet van die kleine verfblikjes om te proberen? Die nam ik altijd mee om te testen ik zou het niet meer weten welke verf er hier op is gegaan... al is het hard toe aan een nieuw likje verf
Mijn ouders hebben ook poeder en is niet roze.. Denk dat het ook heel erg te maken heeft met op welke plek je verft en hoe het licht er op valt.
Ok poeder durf ik dus niet meer Ik wil dus niet een roze tint, en ook niet het risico daar op. Het gaat om de woonkamer en keuken, waarvan de hele achterkant ramen is, dus wel veel licht. Het moet een naturel kleur, misschien licht zand of warm wit zijn.