Ik vind het een hilarisch topic 1ding wat ik meerdere keren las: rompers in de wc spoelen??? Daar snap ik echt niks van. Klinkt zo vies! Vooral het idee dat je het daarna weer aantrekt om dat lekkere, frisse babylijfje..
Ik gooi hem niet in de pot,maar hou hem vast aan een schoon plekje,spoel dan door en in dat water hou ik hem vast...zo spoelen de kluutjes eraf...
ik denk dat het eerst toch echt gewassen word haha trouwens kan ik er zo ook nog niks bij denken maar misschien heeft het wel wat, De toekomst zal het uitwijzen
Hahaaaa precies zo ja... Volgens mij zijn we eruit ja... Zoals jou zoontje het zegt gebeurd het hier ook, "met papa mee werken"...
Je mag de romper daarna natuurlijk nog wel een keertje gewoon wassen als je dat nodig vindt.. Maar echt geweldig dat dit topic nog steeds loopt..! En oh ja, vast niet op de officiële manier, maar ik probeer een gat in mijn sokken wel te dichten.. ik steun de economie wel op andere manieren
Er is niets mis met "afdankertjes" maar ik persoonlijk zou het toch weggooien. Als het er nog goed uitziet oké maar gaten of vlekken kan niet. Ik draag ook geen ondergoed wat versleten is of met vlekken. Slabbetjes vind ik wat anders want dat wordt toch snel vies. Mijn zoontje heeft ook weleens een slab om waar nog een vlek inzit (na wassen) maar als we een tweede kindje zouden krijgen zou ik toch nieuwe slabbetjes kopen. Het gaat meer om het gevoel wat ik erbij krijg denk ik. Bij iets wat er nog goed uit ziet krijg ik minder het "afdankertjes" gevoel als iets wat er duidelijk uitziet als gebruikt
Niks mis met afdankertjes! Sterker nog: ik koop voor de kinderen geregeld wat op marktplaats! Gewoonweg omdat ik het zonde vind om er veel geld aan uit te geven, terwijl er in no time een vlek of een gat in zit. Daarbij ben ik gek op shoppen en heb ik liever een volle kast met "afdankertjes" en een hoop keuze, dan een lege kast met nieuw spul. Niet dat ik het niet kan betalen, maar ik vind het niet nodig en besteed mn geld liever aan leuke uitstapjes, lekker eten of sparen voor "later". Idem voor tweedehands speelgoed: vaak slijt het nauwelijks en koop ik dan liever tweedehands voor een prikkie ( Thomas de rein, lego) en geef het dan ook makkelijker weg dan dat het me een rib heeft gekost Rompers van mn eigen kinderen met "schone" vlekken kan me niet zo deren, maar zou ik dan weer niet zo snel van een ander aan trekken. Kleding met gaatjes of pillig/ vaal geworden kleding gaat me dan weer wel te ver en gooi ik weg.