Ben ik de enige die niet snapt waarom iedereen zo'n hekel heeft aan die jongen? Waarom al die haat?! Ik vind sommige nummers van hem best goed..
Haat is een groot woord, hij komt bij mij over als een arrogante blaaskaak met getuite lipjes. Oh, en zijn muziek vind ik ver-schrikke-lijk.
Ik vind zijn muziek ook wel oké! Ene nummer beter dan het andere natuurlijk Hij komt idd wel wat ijdel over, maargoed daar hoef ik niet mee te leven dus dat interesseert me dan ook niet..
Ik heb niks tegen hem maar ik vind hem niks muziek is prut maar mischien komt dat omdat ik een kleine monster ben van gaga
Gewoon een tieneridool toch? Volgens mij is dat altijd al zo geweest,toen ik in mijn tienerjaren fan was van NKOTB waren er ook HATERS en LOVERS,het zal er wel bij horen....
Ik heb niks tegen justin bieber, maar het is niet mijn soort muziek. Vraag me ook af waar al hysterische gedoe goed voor is.
De haat komt denk ik vooral door zijn arrogantie. Persoonlijk zou ik hem niet eens herkennen als hij voorbij zou lopen. Zijn muziek vind ik verschrikkelijk. De teksten hebben geen diepgang. Het enige wat hij mee heeft, is een leuk koppie voor de doelgroep (voornamelijk tienermeisjes) en een platenmaatschappij die commercieel heel sterk is. Die zorgen er wel voor, dat hij een groep met tekst- en muziekschrijvers heeft, en DIE maken de supermakkelijke deuntjes en teksten (blijven makkelijk hangen en zijn goed te onthouden, dus mee te zingen). Da's wat ik er van denk.
Heb niks tegen het ventje. Ook al is het wel een beetje jammer dat hij vooral zichzelf zo leuk vindt.. Hij straalt teveel arrogantie uit. Beetje nietigheid en bescheidenheid zou hem goed staan. Zijn muziek is niet mijn smaak maar het is ok.
ik heb er helemaal niks mee, ik ben veel te oud voor hem mijn groepie tijd ligt al ver achter me (jaren 90 fan van de BSB en Take That)
Bwa...hij is redelijk getalenteerd. De meeste van zijn liedjes vind ik echter niks en ik vind 'm ook behoorlijk arrogant.
Ach ja. Het is een kind. Ik krijg altijd een beetje jeuk van kinderen die doen alsof de wereld aan hun voetjes ligt. Verder..het zal best een vriendelijk knulletje zijn.
Er is niet echt wat mis met hem maar de overdreven aandacht die hij krijgt is wel belachelijk. Zo geweldig is ie nou ook weer niet.
Haat? Vind ik een beetje ver gaan hoor. 't Ventje is 18. Dat ie wellicht naast zijn schoenen is gaan lopen heeft mijn inziens te maken met managers, media en fans die m de hele dag ophemelen. Kan me heel goed voorstellen dat je daar als 18 jarige niet mee om kan gaan. Zijn muziek ken ik verder niet echt.