Wat is er niet mis met justin bieber, die gast is 16? Heeft net zijn eerste haar op ze piemel en zingt over gebroken liefdes, come on, je komt net kijken in de grote boze mensen wereld, hij komt gewoon arrogant over. En nee ik ben absoluut niet jaloers, ik zou niet zo willen zijn.
Ik ben wat oud voor zijn charmes, alhoewel ik zijn bekende liedjes allemaal mee kan zingen. Het idee dar hij jonger dan mij is en 10 villa's kan kopen, vind ik oneerlijk.
mijn moeder vroeg zich hetzelfde af toen mijn zusje helemaal weg was van Spice girls tieneridolen )) ik vind eigenlijk helemaal niks van JB, boeit me totaal niet. Ben mijn energie aan het sparen komende 8 jaar, voor als mijn dochters tieners worden. God knows waar zij dan fan van zullen zijn hihi
Niks mis met hem persoonlijk, wel met al die vreselijk over-gestylde popsterren en hun over-gestylde muziek. Veel te gladjes allemaal. En ik vind het vreselijk ongezond voor iemands persoonlijke ontwikkeling om zo jong al zo ontzettend bekend te zijn, veel te veel geld uit te kunnen geven en zo over het paard getild te worden. Doe ik dus niet aan mee... als het mijn zoon geweest was, had ie mooi gewoon naar school gekund en bekend worden had ie dan later mogen doen.
Oke, voel me nu bejaard met mijn 34 jaar.... Ik ken hem alleen van naam en ws herken ik zijn bekende nummers wel als ik ze hoor.. Dus ik heb totaal geen mening over de jongen! Enne idd ik ben ook van de NKOTB tijdperk en toen was je of fan of je had een vreselijke hekel eraan..ik was FAN
Wij zijn niet zijn doelgroep, dus ik hoef ook niet te begrijpen waarom tienermeiden hem multimultimiljonair maken. Ik sprak laatst met een fan en het komt toch voornamelijk doordat hij heeeeeel knap is, heeeeeel goed kan zingen en heeeeel goed kan dansen lol. Precies wat ik vroeger over mijn idolen zei (BSB en Justin T.). En ook die zongen hun leeftijd VER vooruit.
Trouwens, op youtube staan veel filmpjes van voor J.B. ontdekt werd. Daar kun je zien dat hij wel echt kan zingen. In tegenstelling tot sommige andere idolen. Dat scheelt dan weer.
Ik kan me er niet druk om maken. Mijn oudste dochter en mijn bonus-dochter beide 10 jaar zijn gek van hem. Zijn muziek word hier dan ook vaak gedraaid maar verder zie ik niks tot weinig over Bieber. Ik vergelijk het maar met de boy bands van vroeger! l waren die nog niet zo arrogant en hadden ze ook geen getuite lipjes!
Is dit niet het lot van iedere artiest die goed scoort? Ik heb weinig tegen JB. Sommige nummers vind ik erg catchy. Ook ben ik een fan van de JB film, nou ja eerder documentaire. Die heb ik in de bios gezien en ik vond 'm erg leuk, geweldig om te zien hoe zo'n jonkie in een mum van tijd van niks naar een zeer populaire artiest gaat. Apart om te zien hoe hij nu langzaam maar zeker toch een bad boy wordt...
Dit dus. Ik "haat" hem niet. Zou niet weten waarom. Maar ik kan de herrie die hij muziek noemt echt niet waarderen en zet t geluid ook meteen uit als ik t hoor. Maar dat heb ik met wel meer muziek. En hij is nou niet het type man wat ik aantrekkelijk vind (hij is hoe dan ook 10 jaar te jong ), integendeel. Brrrrr! Vind sowieso dat er maar weinig echt goede muziek gemaakt wordt de laatste jaren.
Voor mijn gevoel ook. Was en ben een fan van de backstreet boys. In de jaren 90 een echte boyband en nu volwassen geworden en dat hoor je ook in hun muziek. Maar toen waren er idd ook haters en lovers. Ik vind sommige nummers van Justin ook niet eens zo slecht. Voor sommige zal het denk ik ook jaloezie kunnen zijn. Hij lijkt alles te hebben. Uiterlijk waar veel meiden voor vallen, geld, roem.
Ik haat hem niet. Maar ik vind het wel een verschrikkelijk arrogant ventje. En zoals kippiekip al zegt hij heeft net haar op zn piel en zingt idd liedjes wat nog ver van zijn bed show is...
het is toch gewoon een tieneridool? zoals vroeger de backstreet boys en de spice girls voor de tieners waren, toen waren ook lovers en haters
Dat hij volgens sommige van jullie zo "arrogant" enzo is,of zo overkomt want niemand kent em hier natuurlijk.Heeft lijkt mij meer te maken in de wereld waar hij leeft en zich staande weet te houden.Kom op zeg,voor een volwassen al vaak niet te doen,laat staan als je een kind bent,hij zingt al vanaf zijn 12e ofzo.Snap niet dat die ouders dat ooit goed gevonden hebben.
Hij is toch zo'n tieneridool? Geen idee eigenlijk. Ik zou geen nummer van hem kunnen noemen (misschien wel herkennen als iemand het me laat horen), ik hou me eigenlijk niet zo met hem bezig. Hij is toch die jongen waardoor iedere jongen nu van dat naar voren gekamde haar heeft? Of loop ik me nu hopeloos achter?
Wat is er mis met Justin Bieber? Geen flauw idee! Volgensmij ben ik niet echt de doelgroep. Volgensmij is dat toch een artiest voor kinderen/tieners??
Is hij al bijna 27 ... ? Hij vind zichzelf al prima op die lijst passen geloof ik. Ik vind er niks aan.