Dat is nou juist het enige dat ik zó voor hem kan kopen. Hij draagt altijd zwart leren Streuvels, maat 45...... hij heeft wel schoenen, maar die draagt hij alleen voor "net" (verjaardagen/bruiloften/kerk), die moet hij echt zelf uitzoeken, die een keer in de 4 jaar of zo.....
Heeft niks met generatiete maken. Mijn vader kan het prima zelf, als ik als puber wilde weten of iets stond vroeg ik dat aan mijn vader ipv aan mijn moeder. En als ik met vriendinnen ga shoppen, kopen ze allemaal voor hun mannen ook. Doodnormaal in mijn ogen.
Dat heb ik niet van huis uit mee gekregen. Ook nooit met vrienden/vriendinnen over gesproken. Mijn vriend vind kleding shoppen gewoon erg vervelend. En ik vind het vervelend om met hem te shoppen dus haal ik het gewoon. Kan ik ondertussen ook lekker voor mijzelf shoppen. Bakkie koffie doen. En ondertussen verdwijnt de kleding die echt niet meer kan op magische wijze. @ Het er dan niet op kunnen doen. Dat is mooi Heb ik ook liever niet. Ik hou niet zo van delen.
Daar heeft mijn zwanger volgens mij nog regelmatig last van. Wat betreft kleding kopen doet hij maar zelf veel wat ik laat zien vind hij niet leuk. Ik neem soms nog wel eens een overhemd mee maar dat is alles en schoenen mag hij de volgende keer lekker alleen doen jeetje wat kan mijn man daar moeilijk over doen 2 uur en dan nog geen schoenen hebben pff duurt mij te lang. Pak een paar pas ze zitten ze goed lopen ze goed prima meenemen die handel. Maar ben dan voor mezelf ook niet zo moeilijk.zijn ze zwart, hebben ze een hak(je), loop ik zonder te zwikken prima klaar vaak max half uur en ik ben klaar.
Ik ben ook opgegroeid met een moeder die alle kleren voor mijn vader uitzocht en savonds neerlegde wat hij de volgende dag aan moest. Ze kocht niet alleen zijn kleren, ze ging ze ook passen want ze hadden dezelfde maat. Dat vond ik altijd vreselijk! Mijn moeder in het pashokje van de c&a in van die lelijke oude- mannenkleren. Ik moet zeggen dat ik dat meteen enorm aantrekkelijk vond aan mijn eigen man; zijn interesse voor kleren😁 Hij is dol op winkelen en houdt van dure overhemden en schoenen. Hij heeft een veel duurdere smaak dan ik. Ik zou nooit iets voor hem kopem, ik durf in mn eentje zijn winkels niet in😂 Vriendinnen die kleding in een winkel gaan kopen voor hun man heb ik ook niet trouwens. Wel die het online bestellen☺️ Het is net wat je van huis uit hebt meegekregen denk ik. Ik veroordeel niemand die het anders doet, maar ik kan wel begrijpen dat je een man die zelf zijn kleding kiest aantrekkelijker vindt.
Boeiend. M'n man is kleurenblind dus we winkelen samen. Echt shoppennvoor hem doe ik niet want ik vind er niks aan haha. Af en toe een shirt misschien. Kleding uitkiezen die ik ook niet al vraagt hij regelmatig of dit kan (wederom omdat hij kleurenblind is)
Nee ik koop nooit iets voor mijn man. Zelfs sokken niet. Hij heeft een vrij dure eigen smaak en is erg kritisch. Ik heb verder geen mening over vrouwen die voor hun man kleding kopen, al wist ik niet dat dat nog zoveel voorkwam. Ik zou het nu ook niet zomaar kunnen voor mijn man, meer omdat ik hem zo helemaal niet ken zeg maar.
Bij ons is het puur een praktisch iets, ik ben tbm en man werkt fulltime. Ik koop wat hij mooi vindt, niet wat ik mooi vind of omdat hij geen mening erover heeft. Mijn man houdt eigenlijk wel van winkelen en ziet goed wat hem (en mij!) staat.
Vroeger nam in best veel mee omdat ik het leuk vind om voor anderen wat te kopen! Maar hij word steeds kritischer dus mag het lekker zelf doen. Ondergoed,sokken enz neem ik vaak wel mee.
Echt shoppen nauwelijks. Is wel eens voorgekomen dat ik iets voor hem meenam, maar meestal als ik zeker wist dat hij het zou passen en leuk vinden. Ik vind dat altijd zo lastig met de maat... mouwen te kort of shirt te slobberig... En ik ben niet zo van het ruilen of retourneren Maar meestal kijk ik wel even bij de mannen en als ik dan leuke dingen zie overtuig ik hem dat we binnenkort maar eens samen moeten gaan omdat ze (zoveel) leuke dingen hebben die hij maar is moet passen. Plus dan hebben we ook weer een middagje "uit" want meestal gaan we dan ook lekker lunchen enzo
Ja het zou wel kunnen maar heeft geen prioriteit. Meestal duikt hij rond kerst de winkels in. Maar hij gaat liever met de kinderen wat leuks doen in het weekend.
Hier koopt hij zelf zijn kleding, hij weet heel goed wat hij mooi vindt en bestelt ook best veel online. Of een ander shopt voor haar man boeit me echt geen fluit, daar heb ik geen mening over.
Niks aan toe te voegen! Ik koop overigens best wel eens een t-shirt, ondergoed ed voor hem, maar de rest kiest ie zelf. Plus dat hij graag eerst wil passen voordat ie iets koopt.
Ik ga niet doelgericht voor hem op pad maar kom ik iets tegen dan neem ik dat mee, zie dat vaak om me heen, en dan is hij vrij om te zeggen dat hij het niet mooi vindt...maar onze smaken komen aardig overeen. Bestel ik online wat dan komt ie er ook wel eens bij zitten om te kijken of er nog wat voor hem bij zit. Echt samen shoppen doen we denk ik 3x per jaar. Alleen gaat ie nooit en niet omdat ie dat niet zou kunnen Ik snap werkelijk waar niet wat sex en kleren voor je man kopen met elkaar te maken hebben en niks voor je man kopen omdat je de winkel niet in durft of omdat hij een dure smaak heeft of omdat je 'm zo niet kent of omdat je z'n moeder niet bent...ieder moet het voor zich weten natuurlijk maar sommige redenen en conclusies
Ik ook, zit echt verbaasd te lezen! Bij mijn ouders was dat niet eens, mijn vader heeft hele waslijst aan eisen waaraan zijn polo's moeten voldoen, dus zoekt hij ze lekker zelf uit
Heeft toch niets met generatie te maken? Eerder met interesse. Vrouwen shoppen -na al die generaties- nu eenmaal liever dan mannen. Vind er niets vreemds aan dat mannen het dan laten uitbesteden, zodat iedereen blij is. Ik koop trouwens zelf niets voor mijn partner. Heb vroeger wel eens iets voor hem meegenomen dat nooit in de smaak viel, dus ben daar snel mee gestopt.
Mijn man stuurde mij ooit een artikel van een stel dat 5 uur had gewinkeld. En dat de man zo hysterisch werd, dat hij zichzelf van het winkelcentrum afwierp, de dood in. Dat vat zeg maar wel samen hoe mijn man denkt over shoppen Ik shop graag! Laatst nog schoenen voor hem gehaald, omdat het paar waar hij opliep en gruwelijk lelijk was en de gaten er zowat invielen. Ik kies 2 leuke uit, maak een foto en dan mag hij kiezen. Op zulke momenten zit hij met de kinderen in de speeltuin ofzo. Dat doe ik doordeweeks al genoeg, dus vind het heerlijk om met moeder, zussen of vriendinnen te gaan winkelen in het weekend. Shirts of broeken koopt hij meestal wel zelf, 2 keer per jaar ofzo. En dan het liefst goedkoop en kwalitatief slecht. Dat vind ik dan weer zonde, dus af en toe neem ik iets moois mee dat langer meegaat. Ik maak trouwens ook zijn eten klaar en doe het meeste in huis. Ik ben toch thuis Hij doet weer een heleboel andere dingen waar ik niet goed in ben of een hekel aan heb.Traditioneel? Ja, best heel erg. Maar IK en HIJ heb er geen problemen mee en dat is wat telt. Bovendien kan ik er best van genieten om voor hem te zorgen.
Mijn vriend koopt zelf zijn kleding, is ie namelijk prima toenij staat. Veel online, maar ook als we samen aan het winkelen zijn. Ik koop soms wel eens een mooie trui of zo als ik die zie tijdens een van mijn vele shopsessies, maar verder regelt hij alles zelf. Vind het eigenlijk best wel gek als je voor je man winkelt. Dat kan hij toch zelf?