Hallo meiden! We hebben heel veel gezeik met mijn man zijn ouders We hebben hier ook al geruime tijd geen contact meer mee, En ze gooien dingen naar mijn hoofd waar geen hond brood van eet Maar iedere keer word er gezegd blijf erboven staan verlaag je niet met hun Gister kreeg ik valse opmerkingen via Facebook van mijn man zijn tante ik stond op ontploffen En ja weer moet ik er boven staan maar dat ik zoooo moeilijk! Ben van gif maar gaan strijken hahahaha ... Hoe gaan jullie ermee om?
Ik heb er ook moeite mee. Kun je ze niet van Facebook afgooien en blokkeren? Heb je er op die manier geen last meer van. Het is lastig om er niet op in te gaan als iemand het bloed onder je nagels vandaan haalt. Maar probeer het niet te doen, zo valt jou later niets te verwijten en geef je niet aanleiding om nog verder te gaan. Daarnaast is het niet leuk om boos te zijn op iemand die nergens op reageert. Zoek afleiding, ga iets leuks doen en probeer er zo min mogelijk aan te denken. Maar ik weet hoe moeilijk het is.
Ooh dat kan ik ook niet hoor....dat zegt mijn man ook altijd...grrr! Die kan ook zo rete-verstandig zijn, terwijl ik dan de neiging heb om overal tegen in te gaan en gewoon mijn zegje te doen. Beste is dan inderdaad om er maar niet op te reageren.....maar dat is moeilijk
Ik begrijp hoe je je voelt. Heb ongeveer 3 jaar geen contact gehad met mijn schoonvader. Hij wilde toen mijn vriend en ik gingen samenwonen alles bepalen. Dat ging er bij mij niet in. Heb eerst netjes mijn mond gehouden maar heb uiteindelijk toch 3 jaar frustratie eruit gegooid en hem gezegd (ofja meer geschreeuwd) wat er op mijn hart lag. Hij heeft me daarna 3 jaar niet aangekeken. Ikkon er ook niet meer boven staan. Soms moet die bom barsten.
Het is heel moeilijk om niet op dat soort dingen te reageren. Mijn man en ik reageren ook bewust niet op dat soort dingen. En in sommige gevallen moet je je frustratie ook wel kwijt maar doe het dan wel op een manier waarop je achteraf geen spijt hebt. Als het via Fb is is de blokkeer en verwijder knop ook zo gevonden. Het enige wat ik altijd denk is dat ze zichzelf nog wel tegen komen.
Aan mij heb je niks...heb dit een tijdje geprobeerd, maar des te valser werd het en nu het contact verbroken....echt geen zin meer in om mij zo naar beneden te laten halen.
Pick yout battles. Hoe moeilijk het soms ook is om verstandig te reageren, het is heel normaal om je zo te voelen hoor. Je kan dan niet altijd even rustig blijven. Maar probeer te filteren. Sommige dingen zijn de aandacht en energie niet waard. Wij hebben ook zulke situaties gehad. Als ze niets positiefs kunnen toevoegen en je bent op een dag alleen nog maar bezig met dat negatieve gedoe van anderen, laat ze gaan. Beschouw die aandacht als negatieve fanmail. Je kent ze niet meer, ze weten niet hoe jij als persoon bent, dus kan het je ook niet meer raken.
Hoi meiden Bedankt voor de reacties ik ben zo uw zo geel vrienden met haar op de fb maar omdat ik iemand getagd had kreeg zij dat zo te zien! Bah wat zijn er nare mensen hè ..
O ik kan dat slecht en dan heb ik zo'n verstandige man die zegt dat ik er boven moet staan. Maar soms gaat dat gewoon niet en ik vind dat je soms wel van je af mag bijten. Ik zou dat alleen niet om elk klein dingetje doen.
Ik kan dat ook niet hoor. Ik ga er dwars tegen in en daarna blokken en klaar geen contact meer. Nooit meer
Blokkeren die hap! Ik heb de hele r*tfamilie van mij ook geblokkeerd, ze zien niets meer van mij en ik gelukkig ook niets van hen! Al had ik toendertijd ook graag er niet boven gestaan en een bom geworpen op ze. Gewoon blokkeren dus, scheelt écht een hoop gestress.
Ik ken dat.... Is idd erg moeilijk als het bloed elke keer weer onder je nagels vandaan gehaald wordt! Succes...