Ik ben blond, mijn vriend heeft zwart haar. en ja ja en Wat is mijn vader trots dat zijn kleinzoon ook rossig haar heeft. nu is hij niet meer alleen al denk ik zelf dat dat weg trekt en blond word. ik zou er erg trots op zijn als hij rossig zou blijven.
Mijn moeder en mijn drie zusjes hebben prachtig rood haar. Zelf heb ik blond haar en Yara heeft... rossig haar. Ik vind het supermooi . En idd, ik herken die verbaasde toon. Waarschijnlijk omdat je het niet zo vaak ziet. Mijn schoonmoeder zei ook: Wie weet veranderd het nog wel... . Alsof ik dat moet hopen . Ik denk dat meer oudere mensen het zeggen. Mijn moeder is vroeger flink gepest met haar rode krullen. Terwijl het nu schitterend gevonden wordt.
Mijn oudste is ook rossig. Ik/hij krijgt juist veel positief commentaar. Al zitten er ook aparte opmerkingen bij: "goh zelfs zijn wimpers zijn rood" van oudere al een paar keer " rode valen zijn donderstralen" En idd heel vaak de vraag van wie het rode haar komt. Wij zijn beiden donkerblond, maar mijn man heeft wel een rossig stoppelbaardje.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben blij dat ik geen kindje heb met rood haar. Rossig vind ik dan wel weer erg mooi, maar echt knal rood haar, nee, sorry Ik maak er echter nooit rare opmerkingen over hoor zoals ik hier lees, ben daar echt verbaast over eerlijk gezegd. Dacht namelijk altijd dat ik zo'n beetje de enige op deze aardbol was die niet van knalrood haar houd. Komt misschien ook doordat ik vroeger een jongetje in mijn klas had met knalrood haar en dat echt een etter was.
Klopt ik mocht vroeger ook nooit rood of roze aan van mijn moeder want dat zou vloeken Kylian heeft ook rossige wimpers, mijn kapster zijn toen dat de wimpers de definitieve kleur van het haar aangaven. Dus zou hij blonde wimpers hebben dan zou hij met de tijd ook blond haar krijgen en zijn rossigheid verliezen. Ik weet niet wat er van waar is maar hoop dat Kylian zijn kleurtje lekker houdt. Groetjes Anita
Hier ook een lekker rossig / rood boefje en het staat hem echt wel goed! Vind het wel wat hebben. Zijn vader is ook rossig /rood. Dus de kans was wel aardig aanwezig dat Lucas het ook zou worden. HELEMAAL NIKS MIS MEE! Top toch
niks vanaantrekken. ik heb zelf rood haar..en ik zou echt denken dat mijn dochter ook rood zou worden omdat rood overheerst.mij man is donkerblond, en toch heeft yenthe donker haar. genietn van je prachtige manneke echt een lekkerding, heb even foto's bekeken..
Mijn vader had vroeger echt rood haar. Toen ik zwanger was hebben we steeds gezegd; we krijgen een Rooie Rakker....maar helemaal blond dus.
Ik vind dit wel heel erg leuk om te lezen moet ik zeggen... Dewi heeft nl ook wat rossig haar (en ook IEDEREEN begint erover) maar ik moet zeggen dat ik daar best een beetje 'moeite' (is heel overdreven gezegd hoor!) mee heb/had...Ze was bij de geboorte nl heeeel donker en dat vond ik prachtig en nu is het in een bepaald licht echt rossig...Ik persoonlijk vind donker haar (of blond) mooier..dus ik moet er wel aan wennen. Maar ik begreep dat de kleur van t haar nog alle kanten op kan. Tuurlijk is ze voor mij nog steeds de mooiste en de liefste van de wereld maar ik moet wel even wennen aan haar haartjes En daar komt bij...ik zie het zelf eigenlijk niet eens meer maar het komt puur idd door de reacties van mensen..want er is nog geen 1 geweest die het niet heeft gezegd. Maar ik vind t daarom heel erg leuk om te lezen dat alle reacties hier (op 1tje na) juist rossig haar leuk vinden
ff klikken voor een groter plaatje Ik vind haar prachtig! Maar ja, ik ben wel een beetje bevooroordeeld hahhahaha
over dat vloeken van roze en rood, roze staat mij absoluut niet, maar dat ligt niet alleen aan mijn haarkleur, mijn eigen kleur is wortelblond :-D en ik heb een hele lichte huid. ik heb alle tinten rood al gehad, en ook verschillende tinten bruin, dan nog is het geen gezicht. niet dat ik er mee zit, want ik hou niet van roze haha
hier ook een dochter met ros, pardon ... venitiaans blond haar en ze mag er trots op zijn vind ik. zelfs de kapper is er jaloers op; als ik zo'n kleur kon verven zei hij verdiende ik fortuinen hier een foto van haar http://img140.imageshack.us/my.php?image=194305mb2.jpg
Dat is juist mooi vind ik! Ook al is het vervelend,probeer je maar niets aan te trekken van die reacties.
Thanx, we zij ook erg blij met ons boeffie! Lekker kindje is het zeker echt om van te genieten en met al zijn energie heel moet van te worden. Hahha Geniet van je "rooie"!! Nogmaals NIKS MIS MEE!
Hier ook een roodharige! Ik vind het prachtig! En idd vaak de opmerking, "goh rode haartjes, ach joh maak je er niet druk om dat trekt wel weg". Maar ik wil helemaal niet dat het weg gaat hahaha. Anderen maken zich er drukker om dan ik. Lekker laten zeuren, het is toch nooit goed.
Als moeder van een echt "knalrood" ventje vind ik je opmerking niet echt fantastisch. Dat je knalrood haar niet mooi vindt, oke, maar om te zeggen: ik ben blij dat ik geen kindje met rood haar heb... vind ik persoonlijk wel ver gaan. Zijn kindjes met blond of bruin of whatever leuker, liever, slimmer, knapper enz? Denk het niet, dat ligt niet aan de haarkleur. Zou je minder van je kindje houden als hij/zij wel rood zou zijn? Ook dat denk ik niet! Mijn man is vroeger met zijn rode bol gigantisch gepest (en dan ook nog eens een brilletje en een beugel, arme knul ) en dat is het enige waar ik wat huiverig voor ben, zal dit met onze knul ook gebeuren? Waarschijnlijk wel, zolang de mensen zulke uitspraken doen als dat ik hier lees. Op het consultatiebureau heeft de arts ons op het hart gedrukt om trots te zijn op zijn rode bolletje, aangezien je het steeds minder gaat zien, het sterft uit. Pfff, het is niet de tijd van de maand, maar ik kan er echt een beetje pissing om worden Voel je vooral niet persoonlijk aangesproken, maar ik moest het even kwijt. groetjes Mel