Hoi Na ruim 7 weken heb ik nog steeds als ik wandel (ik ben meestal een half uurtje weg, dus ga nog geen kilometers ver) last van mijn bekken/heupen. Nu ben ik de brief met oefeningen van de kraamzorg kwijt. Weet iemand wat ik kan doen om deze pijn te verminderen? Of is dat gewoon een kwestie van opbouwen en blijven wandelen?
@TS: had ik ook en sinds kort helemaal verdwenen. Je lichaam geeft bij jou denk ik gewoon aan dat je toch echt wat korter weg kunt. @Kiddie: dan zou ik toch echt even langs een dokter gaan hoor! Kan nooit kwaad lijkt mij.
Edge, ik doe huishoudelijk werk en dat is natuurlijk te zwaar.. Ben miss ook te snel begonnen. Maar ik weet wel wat de dok dan zegt, rustig aan!! Kan ik niet ;(
Ik ben 3 mnd geleden bevallen en ik heb er ook nog steeds last van. Vooral van mijn schaambot. ik ben vorige week maar eens naar de fysio gestapt waar ik in de zwangerschap ook kwam. Zij heeft gevoeld hoe het ervoor staat en de spieren rond mijn bekken zijn helemaal verkrampt. Ze is nu 2 x per week bezig met het lostrekken van die spieren (AUW!!!) zodat ik met goede oefeningen daarna weer rustig kan gaan opbouwen. Pff jammer wel want ik wil graag sporten enzo om een beetje af te vallen! Maar mijn advies is dus: ga naar de fysiotherapeut!
Ik had dat ook, maar je komt jezelf dus wel degelijk tegen. Rustig aan doen hoor, heeft je kindje ook veel meer aan natuurlijk.