wat ik merk hier, veel mensen wachtten na hun klusperiode en voelen vanalles, Komt het omdat ze er teveel mee bezig zijn of dat ze hun lichaam goed kennen vooral het laatste kan echt alleen 1 persoon zeggen bijvoorbeel klachtten die je anders nooit voor je ongi heb... herkenbaare klachtten voor je ongi ook dat kan duiden op eventuele zwangerschap daar ben ik het mee eens. bepaalde klachtten wat je niet kent van jezelf wilt niet zeggen dat het komt omdat je het graag wilt. Ik kan het zeggen, Ben er niet mee bezig, met rondes mijn motto is als het komt komt het! En ik vroeg hier of het herkenbaar was mijn klachtten..... als antwoord.......kan pms zijn want de klachtten duiden heel erg op ongi Ik zou wachtten tot na het weekend.....met testen Heb vanmiddag getest welliswaar niet met ochtenurine..... maar had een overduidelijke POSITIEVE test binnen 30 sec een 2e streep Daarom wil ik goed benadrukken je kent je eigen lichaam tot echt het beste, of er iets veranderd of iets wat je niet herkent! Dus houd moed erin
natuurlijk, maar ik heb ook wel eens iets anders gevoeld dat ik dacht: zou het?! maar nee hoor.. maar super fijn dat je een posi test hebt ! ga er lekker van genieten
Natuurlijk moet je de moed erin houden! Tis alleen zo jammer dat zwangerschapssymptonen en ongieklachten zo ontzettend veel op elkaar lijken! In ieder geval, gefelicteerd met je zwangerschap!!!
Gefeliciteerd! Super! Ja in principe ken je je eigen lichaam het beste ja. Maar ook ik heb mezelf meerdere malen voor de gek gehouden.. Ik teste maar raak..! En toen ik werkelijk zwanger was, had ik bijna geen klachten en durfde ik niette testen... hahaha!
Nou, als ik op mijn gevoel af moest gaan, was ik al vier keer zwanger geweest Maar heel fijn dat je het goed aan hebt gevoeld en dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!
Ik kan niet helemaal wijs worden uit het bericht...kan het niet volgen qua schrijfwijze. Maar als ik op mijn eigen lichaam moest vertrouwen...nee dan was ik ondertussen al bevallen Maar jij iig gefeliciteerd!
aller eerst gefeliciteerd.. Ik moet zeggen ook iedere maand andere dingen of nieujwe dingen op te merken, deze hebben echgter tot op heden niet tot een positieve test geleid! haha,.. Lijf houd je soms echt voor de gek.. en misschien heeft het brein daar nog een veeeel groter aan deel in.. maar ach.. de moed houden we er zeker in. Zijn per slot van rekening ook pas een aantal maanden bezig. Ik heb goede moed. Meiden, succes, en!!! Lekker Klussuuh!!
Herkenbaar... Tis denk ik ook maar net hoe veel je er mee bezig bent idd.. Dan kan je jezelf voor de gek houden... Maar hier deze maand.. Had dezelfde klachten als rond mn ongi.. Alleen die kwam maar niet.. Durfde niet te testen.. Vorige testen had ik gedaan toen vriendlief niet thuis was.. Maar dit keer moest ik het voor mn gevoel samen doen... En welliswaar nu wel een posi test... Ook ik durfde niet goed, maar eens moet je toch Iig gefeliciteerd met je zwangerschap.. Probeer er van te genieten!
Dreamer, wat fijn voor jullie!! En dat geeft me weer hoop. Wij gaan nu ook ronde vijf in. Wie weet is het ineens raak...
Had het nu dus ook echt niet verwacht... Alleen nu de angst tot je eerste goeie echo he ... Voel me echt een muts mja je doet er weinig aan