Ben als een dolle aan het brainstorme wat ik voor me mannetje zal kopen en kom er niet uit........... Ik wil echt iets speciaals kopen, omdat het zijn eerste vaderdag is. Iemand een idee??????
Ik heb toen van onze dochter het allereerste rompertje in gelijst en de foto eronder toen ze hem aan had.
Ik had even op vaderdag gezocht bij zoeken en kwam bij dit topic. Staan ook leuke ideeen in vind ik. Misschien ook wat voor jou? http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/362347-vaderdag-what-to-do.html Zat ook inde lounge te zoeken maar dit topic dat ik vond was bij baby en dreumes te vinden.
horloge met de naam van jullie kindje er in gegraveerd mn man kreeg een robijntje in zn trouwring toen onze dochter werd geboren nu komt r een blauw steentje bij nu Beau geboren is van de kids krijgt ie n horloge
Ik koop niks, lekker puh, mama heeft ook niks gehad, er is die dag niet eens een voeding of hapje van me overgenomen... Hij kan een volle poepluier krijgen, hihi
Ik ga een gipsafdrukje maken van Jesse zijn voetje en die mag Jesse zelf bekliederen met vingerverf...
Haha inderdaad, even zoeken op vaderdag (aanklikken dat je alleen op onderwerp wilt zoeken) en dan volgt een hele lijst met topics