ja ik was echt super blij met de echo en zag meer dan ik verwachten eigelijk! ik verwachten ook iets van een wit vlekje met een knipperend hartje! al met al goede dag voor mijn
wat mooi allemaal om te zien 12 mei mijn eerste echo misschien dan ook 7 weken maar aan buik te zien misschien verder afwachten dus nog maar
ga zometeen naar het ZH! Ben zo benieuwd! Kun je trouwens een hartje ook echt horen bij 9 weken? OF alleen nog maar zien?
Joehoe!!! Ik heb een prachtige echo gehad! MET kloppend hartje!! Helemaal blij! Wat was ik zenuwachtig zeg!
@sparkie: wat geweldig!!! Ik heb vanmiddag ook een mooie echo gehad! Ben precies 9 weken en 2 dagen. Heb zelfs het hartje horen kloppen! Mijn echo werd wel vaginaal gedaan maar de klinisch verpleegkundige zei meteen WOW wat een goede echo! Wat een wonder hè als je dat zo ziet en hoort...ik was er echt helemaal stil van! Dit was mijn echo: Bekijk bijlage 148090 Hopelijk is jouw zwangerschap verder ook voorspoedig!
Heppie: wat heerlijk meid! Ook goed nieuws voor jou dus! Super!! En wat een 'groot' vruchtje al zeg! Wat groeit dat toch hard die eerste weken. Ik verbaas me daar echt over, dat het in een paar weken tijd van vormloos garnaaltje naar een baby'tje groeit!