Ons zoontje is toe aan een nieuw bed Hij slaapt nu nog in een ledikant maar wil hem binnenkort op een ander bed hebben(geen peuterbed) Voor ons dochtertje hebben we een bed bij Leen Bakker vandaan maar dat is kwaliteit van niks We zijn er een poosje geleden bijna doorheen gezakt met het voorlezen Dit wil ik niet weer dus ben nu op zoek naar een goed bed Iemand een idee waar ik deze (online) kan kopen? En meneer is gek van Cars dus dan ook maar gelijk een cars dekbedovertrek(welke site is een beetje goed?)
is kwantum niks? daar hebben wij t Cars dekbed set vandaan. meneer is helemaal trots op zijn bed haha. wbt t bed....wij hebben m gekregen van een nicht van ons. heel stevig en geen problemen mee. misschien kun je kijken bij de ikea. succes met je zoektocht
Mijn zoontje ligt in een peuterbedje van de ikea, maar heeft gewoon een een persoonsdekbed, dus daar ook overtrek van cars van, die had ik bij zeeman vandaan. Die van de leen bakker ging zo snel stuk!
ZEEMAN verkoopt de dekbedovertrek set van Cars. Blijft ook mooi in de was. Ik geloof 12,95 euro. Zeker niet meer.
Hier precies hetzelfde peuterbed van Ikea Een eenpersoonsdekbed Cars dekbedovertrek van de Zeeman alleen de Leenbakker heb ik geen ervaring mee
dekbedovertrek hebben we bij kwantum/zeeman en lidl weg de jongens hebben een cars kamer dus vind leuk voldoende cars overtrekken te hebben kwaliteit bij alle drie wel goed. kwa bed hebben wij een stapelbed die nu los vlakbijelkaar staan (vind ze nog te jong om te stapelen)