nieuw bed + overtrek cars

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ons zoontje is toe aan een nieuw bed Hij slaapt nu nog in een ledikant maar wil hem binnenkort op een ander bed hebben(geen peuterbed)
    Voor ons dochtertje hebben we een bed bij Leen Bakker vandaan maar dat is kwaliteit van niks We zijn er een poosje geleden bijna doorheen gezakt met het voorlezen
    Dit wil ik niet weer dus ben nu op zoek naar een goed bed
    Iemand een idee waar ik deze (online) kan kopen?
    En meneer is gek van Cars dus dan ook maar gelijk een cars dekbedovertrek(welke site is een beetje goed?)

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland

is kwantum niks? daar hebben wij t Cars dekbed set vandaan. meneer is helemaal trots op zijn bed haha. wbt t bed....wij hebben m gekregen van een nicht van ons. heel stevig en geen problemen mee. misschien kun je kijken bij de ikea.

succes met je zoektocht;)

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mijn zoontje ligt in een peuterbedje van de ikea, maar heeft gewoon een een persoonsdekbed, dus daar ook overtrek van cars van, die had ik bij zeeman vandaan. Die van de leen bakker ging zo snel stuk!

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    ZEEMAN verkoopt de dekbedovertrek set van Cars. Blijft ook mooi in de was. Ik geloof 12,95 euro. Zeker niet meer.

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    haha mosterd, alweer... ben ook niet zo´n snelle typert!

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    het dekbedovertrek van cars van de zeeman is heel leuk en niet duur. mijn zoon is er super blij mee.

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Hier precies hetzelfde peuterbed van Ikea
    Een eenpersoonsdekbed
    Cars dekbedovertrek van de Zeeman alleen de Leenbakker heb ik geen ervaring mee:p

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    dekbedovertrek hebben we bij kwantum/zeeman en lidl weg
    de jongens hebben een cars kamer dus vind leuk voldoende cars overtrekken te hebben kwaliteit bij alle drie wel goed.
    kwa bed hebben wij een stapelbed die nu los vlakbijelkaar staan (vind ze nog te jong om te stapelen)

Deel Deze Pagina