Wat is er te koop op Cran Canaria?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Droppie123, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Wij gaan half januari met onze kleine man die dan 15 maanden is, naar cran canaria.
    Is er iemand die daar is geweest met een kindje en wat is er allemaal te koop daar.
    Er zullen best luiers zijn enzo, maar wat is jullie ervaring ermee.
    We zitten in een all in hotel dus eten zal wel goed komen, het gaat meer om de verzorging enzo.

Hoe hebben jullie de vliegreis ervaren en hoe hebben jullie je kleintje zoet gehouden onderweg?

2. mama1

mama1 Actief lid

18 aug 2008
    189
    0
    0
    Je kan er in principe alles krijgen. Luiers: pampers en spaans merk, maar wel duurder dan in Nl. Ook het aanbod in potjes is vrij ruim, maar bijna alles is zonder stukjes.
    Mocht je meer info willen, pb me maar, heb er een tijdje gewoond...

Wat betreft de vliegreis; ik had wat kleine cadeautjes meegenomen en daar is ze eigenlijk de hele 4,5 uur mee zoet geweest, slapen wilde ze niet, alles was veel te interessant ;)

3. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Bedankt voor de info. Fijn dat ze er gewoon pampers hebben. En potjes weet ik niet of we die echt nodig hebben. We zitten all in dus als het goed is kan hij gewoon mee eten op het buffet.
    Maar je weet het nooit natuurlijk dus het is altijd makkelijk om te weten dat het er is.
    Als ik nog vragen heb pb ik je wel even.
    Bedankt.

4. mama1

mama1 Actief lid

18 aug 2008
    189
    0
    0
    In welk hotel en welke plaats zit je?

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik weet niet in welke plaats je zit, playa del ingles?
    Wij zaten daar en zijn naar de hyperdino gegaan met de taxi.
    En daar kun je echt alles krijgen!
    Alle soorten en maten pampers (heet daar wel anders) en ontzettend veel keuze in potjes fruit en groente.
    Zwemluiers zijn daar te koop.
    Trouwens...hier waren de pampers goedkoper dan in Nederland. 80 stuks voor 16 euro.

Tuurlijk kun je ook van alles kopen in die kleine supermarktjes, maar daar hebben ze echt een zeer beperkt assortiment.

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wij zijn net terug uit G.Canaria. Ik vond alles er erg duur, maar het was er wel.
    Ik was blij alles zelf meegenomen te hebben in ieder geval!

7. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster

We zitten in Playa del Ingles in hotel Waikiki.
    Hier zijn we een paar jaar geleden ook al geweest en het is er erg fijn.
    We hebben dit hotel nu dus weer geboekt.
    Ik weet dat je dan vlakbij het winkelcentrum van Sanfernando zit en daar zit een hele grote supermarkt. Dus daar zullen ze wel babyspullen hebben.
    En Danny lust gelukkig ook veel gewoon verse dingen zoals groente en fruit en dat stond er toen veel op het buffet.

Weet jij alleen hoe het met de melk zit?
    Danny drink nogaltijd een flesje pap voor het slapen gaan en als hij wakker word.
    Hebben ze daar iets van Friso dat je weet?

8. mama1

mama1 Actief lid

18 aug 2008
    189
    0
    0
    Alleen spaanse flesvoeding (was 2 maanden geleden) Ik had voor mijn dochter gewoon nutrilon meegenomen, net zo makkelijk.

9. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Dat is dan inderdaad het beste.
    Had ook niet verwacht dat ze daar de hollandse melk zouden hebben.
    Bedankt.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik zou alles meenemen. Wij waren afgelopen jaar op kos en daar betaalde je voor een pak pampers van 20 stuks 16 euro!!!!!!

11. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Waaat!!!! Zo veel.
    Dat is niet normaal.
    Maar om nou voor 2 weken pampers mee te nemen is ook wel erg veel.

12. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    O ja en hoe deden jullie het bij het zwembad?
    Zwemluier of gewone luier en dan steeds omruilen als ze gaan zwemmen of gewoon zonder luier bij het zwembad laten lopen.
    Dat hoor ik ook wel om me heen.

En wat voor zwembandjes zijn makkelijk en veilig voor een kindje van 15 maanden en 9 kilo.
    Heb vleugeltjes liggen maar die zijn vanaf 15 kilo staat erop.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    vor het zwemmen zou ik gewoon een zwemluier doen. die wil ook wle tussen door hoor als ie er steeds in en uit wil een gewone zuigt namelijk helemaal vol. en zou persoonlijk dus wle wat aandoen. vind het altijd zon raar gezicht van de naakte kindjes zo in het zwembad en ze plassen ed nog lekker van zich af. niet erg fris dus.

zwembandjes heb je toch maar in ene maat toch, wij hebben ze daar gekocht en ze dobberde er lekker in rond toen. vond het ehct heerlijk. ze was ook zo rond die leeftijd.

zelf hebben wij voor ons meiske veel pakjes voeding meegenomen maar jha ze is ook een lsehcte eter en deed het dus de hele vak op crossaints en patatjes

14. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Een zwembroekje krijgt hij zeker aan. Want vind ik ook niks als hij in zijn blote billen op het strand loopt en in het zand gaat zitten.
    En inderdaad als hij ergens gaat staan plassen of erger....

Onze kleine knul eet ook vanalles mee hoor. Vandaag hadden wij patat en hij had een potje spaghetti maar na zijn eten ging hij nog even vrolijk door met onze patatjes.

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Wij nemen voor 2 weken luiers mee. Die dingen prop je overal tussen en nemen dus helemaal neit zoveel ruimte in. Je mag 10 kilo extra meenemen voor je kleine he! Zwemluiers neem ik ook mee. Ik reken op 2 per dag, tussendoor laat ik ze drogen. ZZe krijgt ze dus alleen aan met zwemmen, daarna een normal luier. Mijn dochter (16 maanden, 10 kilo) heeft ook van die zwemvleugels. Gaat prima hoor. Ik zorg meestal dat ik een stuk of 5 potjes bij me heb. Die peutermenu van olvarit zijn heel makkelijk mee te nemen. Maar vaak bestellen we gewoon pasta oid voor haar in het restaurant.

16. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    We zitten all in dus kunnen gewoon halen wat we willen en onze kleine man is ook gek op pasta.
    Dus dat moet wel gaan lukken.
    En hij is gek op fruit dus hij krijgt best goede voeding binnen dan.

Heb ook ORS gekocht en neem paracetamol zetpillen mee.
    Denk dat ik nu wel alles heb wat er mee moet.

Kan je zwemluiers drogen trouwens?
    Die zuigen toch helemaal vol.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Nee die zuigen juist niet vol :D Gewoon ff uitwringen en te drogen leggen. Nou moet ik wel zeggend at ons meisje steeds voor 5 minuten het water in gaat

18. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Okee ik dacht juist dat ze ook gewoon vol zouden zuigen.
    Denk dat onze kleine man ook steeds in en uit het zwembad gaat, maar dat gaan we wel zien.
    Heb er wel helemaal zin in.
    Ben al zomerkleding aan het uitzoeken want hij past niet alles meer van afgelopen zomer natuurlijk.

Deel Deze Pagina