luxe vakantiepark/huisje

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mummie2b80, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    HoiHoi,

Heb nu een kleintje van 3 maanden oud en we willen van de zomer gewoon even lekker een weekje weg met zijn drietjes.
    We houden wel een beetje van luxe en bijzondere huisjes.
    Heeft iemand nog tips of ideeen?

gr mummie2be

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
  3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Landal en roompot hebben verscghillende luxe huisjes, helaas si er dan meestal weinig op het park ( zwembad enzo)
    je kan ook naar de nieuwe huisjes gaan kijken van centerparcs, Eden heten ze zijn ook luxe of de normale vip huisjes...

Heb het laatst eens uitgerekend, een luxe huisje van roopot tegenover een VIP huisje van cp, kwam met alles erbij ( eindschoonmaak, linnen huur bij roopot) bijna op het zelfde uit, terwijl je dan bij cp nog een lekker tropisch zwembad hebt een een leuk plaza...

succes met kijken en vakantie houden....

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Ben er nog nooit geweest maar Hof van Saksen schijnt helemaal top te zijn!!!

5. Pris

Pris Fanatiek lid

6. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    dankjulliewel.!

Hof van Saksen is alleen wel erg duur. Voor een weekje bijna 1200 euro vind ik echt veel te veel.
    Voor cp ga ik even kijken....

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb net een paar dagen in Bungalowpark Het Hooge Holt in Gramsbergen geboekt in een luxe kinderbungalow. Ik ben er nooit geweest, maar het klinkt wel goed allemaal, de huisjes zien er ook leuk uit op de foto, met hoge puntdaken, wasmachine en droger, allerlei kinderfaciliteiten in het huisje, een wellness-afdeling, binnenzwembad, verschillende speeltuinen, kinderboerderij, restaurants.....
    We hebben geboekt via bungalowtrips.nl en ik vond het niet overdreven duur, 368 euro voor 3 volwassenen en 3 kinderen in de voorjaarsvakantie, incl bedlinnen en eindschoonmaak.

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij vonden het Land van Bartje super. Aangepast voor kinderen/baby's. Verder hadden we een bad, sauna en zonnebank in het huisje. Is van Landal.

Deel Deze Pagina