Hoi meiden Ik heb zon blik john west zalm gekocht. Thuis las ik met verbazing dat het graten bevat. Tis allemaal gemalen spul dus ook gemalen graten... Wat moet ik hier in godsnaam mee? Ik zou denken dat het niet eetbaar is maja ze verkopen het toch niet voor niks??? Misschien weten jullie het?
Ja ik koop normaal dat merk niet. Maar het was nu in de aanbieding. Maar omdat ik nooit geweten heb dat ze het met graat verkopen ook niet op gelet. Ik bedoel. .. Wie gaat er voor zn lol graten eten??? Wilde het anders al weggooien!
Je kunt die graat er gewoon uithalen. Je haalt de zalm uit het blik, vouwt de zalm open en je haalt de graat eruit.
Ik had pas ook zo'n blik, plus een graten fobie... man man man wat ben ik lang bezig geweest om alle graten er uit te plukken.. dat openklappen lukte mij dus niet zo goed en ik bleef er maar graten uit halen.. voor mij niet meer zo'n blik!!
Je kan het eruit halen inderdaad, al is het wel een gepriegel en gesmeer. Daarna lekker wat monchou er door roeren en dat op een toastje, jum!
Ja ik wilde er ook zalmsalade van maken. Maar vind t zoooo raar... waarom verkopen ze het überhaupt met graat denk ik dan! Ik zal proberen te plukken
Ze gooien gewoon zo'n stuk moot in een blik. Grote graten haal ik er uit, maar ze zijn in feite zodanig stukgekookt (of wat ze er ook mee doen) dat de kleine graten te eten zijn.
Open klappen en met een aardappelschilmesje van boven naar beneden schrapen niet je mes er in zetten. Zoals je een aardappel zou schillen. En dan de graat er af halen en na kijken of er geen graatjes zijn blijven zitten. Lekker zalm maar dan zonder graat brrr.
Al die blikken zalm zijn met graat. Toevallig vandaag ook zo'n gehad. Op een snijplank uit elkaar halen en de ringetjes, grote graten en stukjes eraf halen met je vingers. De graten zelf zijn zacht, dus het is niet zo'n probleem als er eentje achter blijft. Wat wel smerig is, keer op vakantie in Frankrijk gehad, was een blijk zalm en die zat bomvol met zalm eitjes. Als ik visseneitjes wil, koop ik ze wel apart. Volgens mij was het ook niet de bedoeling. Maar zoals dat er uitzag... bah, krijg nog de kriebels.
gewoon uitpluisen. en dan maoy, curry en wat kerripoeder erdoor erg lekker op taostjes. of door de pastasalade. of zo op een toastje en dan met een beetje van die eikruiden erop. takje peterselie of bieslook en drupje mayo erg lekker..... je kunt er echt heel veel mee hoor. hadden we vroeger vaak op zondag voor op de taostjes
Ze hebben ze ook zonder graat maar die is duurder. Is ook vam John West en heet: zalmstukken Die zalmmoot is altijd met graten en is daarom goedkoper
ohhh bah haha ik haat graten!!! Ik vind zalm zooo lekker je kan mij er echt voor wakker maken! Maar uit blik, nee! Tonijn uit blik daarentegen... krijg trek!!!