na 7 maanden ineens onregelmatige cyclus en nog niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door spseefje, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spseefje

spseefje Lid

21 okt 2007
    30
    0
    0
    medewerker bediening
    Almere
    hoi allemaal,
    Ik ben 25 en ben in oktober gestopt met de pil, eerst netjes cyclussen van 28 dagen, en sinds 2 maanden 27 en 22 dagen, heel raar!
    Teneerste word ik nu wel een beetje onzeker,omdat het allemaal zolang duurt, mensen om me heen zijn zo zwanger, dat knaagt toch wel aan je.
    Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook erg last van transpiratieluchtjes, vreselijk gewoon, zijn er nog meer dames die dit probleem hebben?
    Ik hoop dat het de aankomende maanden lukt, even lekker op vakantie in juni en wie weet...maar het blijft spannend!
    succes allemaal en veel geluk
    groetjes eveline

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hai,

Je kan best lang last hebben van het 'ontpillen', dus dat zou de reden kunnen zijn dat je cyclus niet altijd exact even lang is. Je moet er altijd vanuit gaan dat het ongeveer een jaar kost om zwanger te worden, dus op zich valt het bij jou nu dus nog wel mee, al is en blijft het moeilijk om te wachten. Als je besluit een kindje te willen, wil je het eigenlijk meteen en niet een jaar later. Je kan 'geluk' hebben als het snel lukt, maar het kan soms ook vies tegenvallen. Kijk maar naar mij, ik zit al in ronde 31. Dat hadden wij ook niet gedacht toen we begonnen. Maar goed, de meeste vrouwen zijn binnen een jaar zwanger hoor! En zo niet, dan kan je altijd naar de huisarts stappen voor wat onderzoekjes om te checken of er mogelijk belemmeringen zijn die kunnen worden weggenomen.

Veel succes met wachten meid.

Groetjes!

3. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Het wachten is echt slopend hoor.Weet er alles van he eef ;) ;)

Voor ons beide echt weer een rot dag vandaag :cry: , mocht je willen babbelen dan weet je mij te vinden.

gr.monique

Deel Deze Pagina