Hoi Dochter heeft droge hoest en maakt zichzelf wakker begint nu echt onvermoeid te raken , tussiekind doet niks. Uitje ook niet echt. Wat is er nog meer? Inmiddels al 16 maanden is er ook hoestdrank?
Er is hoestdrank die je vanaf 6 maanden mag gebruiken. En de kamer vochtig houden. Natte handdoek over de verwarming. Of een bak gekookt water naast het bedje ( op veilige afstand natuurlijk ) Denk dat een ui juist een droge hoest prikkelt. Succes!
Luuf op de voetjes voor het slapen met een sokjes erover schijnt ook te helpen. Honing mag ook gewoon. Is er overdag geen gehoest? Zo ja, dan zou ik ook even naar de longetjes laten luisteren.
In bad met kneipp menthol, helpt om het flink los te maken voordat ze gaat slapen. En inderdaad Luuf onder voeten en op borst en rug.
Ui op het kamertje stinkt enorm maar help wel.hier ook al al paar dagen staan.doen we het niet dan hoest hij meer en maakt hij zich zelf wakker.
Mijn dochter had het ook 3 nachten lang, is vanzelf overgegaan. Er schijnt wat te heersen. Luuf onder de voetjes, een bakje water op de verwarming (weet ff niet meer de naam).
Ben je al bij de dokter geweest om naar de lonen te laten luisteren? Droge hoest is hier nooit een goed teken...
Nee niet naar dokter geweest, ik ui luuf en zet waterkoker aan. Maar helpt niet, hoest zichzelf wakker en kan daardoor bijna niet slapen. Zo sneu.
Ik heb hoestdrank van de apotheek, die mag vanaf 6 maanden. Verder idd ook luuf onder de voeten, t huis goed luchten (verwarming geeft droge lucht) en er hangt hier een bakje aan de verwarming met warm water en een drupje eucalyptusolie erin.
Tussikind van VSM hier ook een succes behalve de laatste keer maar dat bleek longontsteking te zijn...