Meiden zijn dit beginnende waterpokken? Eerste foto is op zn wang 2e zijn kleine bultjes nog niet rood omrand op zijn voorhoofd en kin/wangen. 3e foto is zijn pols en zie op zn handen ook beginnen. Ook in zijn nek 2plekjes net als eerste foto. Het wordt langzaam erger sinds gisteren ochtend Kan het ook wat anders zijn??
Dus ik ga straks toch even naar kv voor de zekerheid. Wat adviseeren jullie? Je heb pokkenspul zag ik. Mentolpoeder? Andere tips?
Ja echt naar de huisarts voor waterpokken? Ik heb ze trouwens zelf gehad als kind kan dan toch nu geen kwaad voor mijn zwangerschap?
Zijn het niet gewoon muggenbulten? Er hoeft er maar 1tje op de slaapkamer te zitten en ze zitten eronder.
Waren het nu ook waterpokken? Julia heeft namelijk dezelfde bultjes verspreid over haar lichaam Oa achter haar oor bij de haargrens, op haar wang, op haar onderarm en op haar bil
Even trouwens wat anders.. Ik ben hier terecht gekomen omdat de foto's van je zoontje als 1 van de eerste te zien waren als je googled op beginnende waterpokken.
Gezien de plaats denk ik eerder aan hand-,voet- en mondziekte. Waterpokken beginnen volgens mij doorgaans op de romp.
Lijkt wel op waterpokken. Zesde ziekte was hier meer vlekkerig. Voor de waterpokken zou ik adviseren elke dag twee keer in bad met n washand met havermoutvlokken in een washand. Hielp hier super ze heeft er bijna geen last van gehad.
Het was achteraf de 6e ziekte. Dag na deze foto's schoot zn koorts naar tegen de 40 en dag daarna nog 39. Einde van die dag de eerste uitslag en de derder dag was de koorts weg en was het een groot vlekkenmonster. Hij was wel weer gewoon vrolijk toen de koorts verdween.