Vraagjes...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Brechtje, Aug 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
    Mijn baby heeft sinds gisterochtend de hele dag door veegjes ontlasting. Ik kan der luier niet even afdoen of ze laat een windje met een klein beetje poep erbij. En ik vind haar ontlasting ook wel erg waterig eigenlijk :( Nu vind ik haar ook een stuk onrustiger als ze eigenlijk altijd is. Zou dit zo nu en dan normaal zijn? moet pas morgen naar het CB nl

En ze heeft altijd sàvonds het zuur. Je hoor het omhoog komen en dan slikt ze weer. Iemand misschien een verklaring waarom dit juist sàvonds is?

En soms stop ik tussen de (borst) voeding even om te boeren en soms geeft ze nog voor ik haar oppak een mondje terug. Kan dit betekenen dat ze dan al gewoon genoeg gegeten heeft?

Bedankt alvast

2. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    voor de ontlasting zou ik de huisarts bellen, is volgens mij gevaarlijk, zo'n jong kindje aan de diarree.

en wat betreft voeding dat omhoog komt, dat herken ik wel maar dan de hele dag door, en veel de hik hebben/mondjes terug geven. mijn dochtertje heeft/had verborgen reflux. dit hoeft natuurlijk geen reflux te zijn.. bij twijfel ff cb of huisarts erover bellen

Share This Page