meisje 10 maanden en stink mondje

Discussie in 'Verzorging' gestart door jojo29, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    mijn dochtertje heeft al een tijdje een stink mondtje ik dacht aan tandjes maar er zijn nog geen nieuwe tandjes bij gekomen.

nou toen werd ze ziek en had last van haar keel hoesten en zo.
    dan is het logies dat ze een stinkmondje kan hebben maar daarvoor had ze het al.

maar nu is ze beter en heeft nog steeds een stink mondje wat kan dit zijn soms is het een paar daagjes wel weg maar dan is het er weer.

morgen een afspraak maken met ha maar ja meer voor haar ontlasting ze heeft namelijk ook harde ontlasting maar ik zal dit wel gelijk doorgeven ik maakte me eerst niet zoveel zorgen omdat ik dacht tandjes maar nee.

verder is ze niet ziek of zo ook niet verkouden.

heeft iemand raad of heeft iemand dit ook meegemaakt.

gr jolanda

2. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Hoe vreemd het voor de meesten ook klinkt..... maar het kan door de amandelen komen dat ze uit haar mondje stinkt. Ik weet alleen niet of dit al op hele jonge leeftijd zoiets zeldzaam kan zijn.

Verder zou ik haast denken dat het aan haar eten ligt?? Ik merk bij mijn kindje dat ze weleens stinkt als ze voorgemaakte potjes voeding krijgt. Dat heeft ze niet bij mama's prakjes.

Stinkt ze 's morgens??? In de avond/nacht laten drinken(water) als ze wakker wordt, natuurlijk niet ervoor wakker laten worden.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn jochie had het ook op die leeftijd. Vaak hing het wel samen met tandjes en/of verkoudheden.
    Het is eigenlijk niet meer teruggeweest sinds hij zijn laatste kiezen heeft gehad. Dus ik geef nu de tanden maar de schuld. Ook al viel het niet altijd precies samen met het doorkomen. Blijkbaar geeft het daarvoor ook al last..

Deel Deze Pagina