Ik heb zo'n leuk pedaalemmertje.. Dan leeg je hem sneller.. omdat die klein is haha. Als die groter is komt er ook wel een grotere pedaalemmer.. Tot die tijd.. Sommige gebruiken ook een luier-emmer om badje te vullen. Maar ik doe een tummytub en die kan ik later weer gebruiken om badje mee te vullen. Dus.. Conclusie: ik heb er ook geen, en vind luier-emmers ook niet bijzonder.
Wij hebben zo'n set gekocht van badje, waskom, luieremmer, etc. Daar zat de luieremmer bij, gewoon een emmer met deksel. Anders hadden we een andere emmer met deksel gekocht. Het is gewoon handig om een afvalbak(je) te hebben zodat je niet voor elk dingetje naar een andere vuilnisbak hoeft te lopen. Dus hier geen fancy anti-stank luierprocessor hoor!
Heb m staan en gooi er nu de was in, vind het vies om vieze luiers op zijn kamer te laten liggen. Doe de vieze luiers altijd in een luierzakje(die van de hema zijn fijn, die van de etos stinken bijna erger dan de poepluier zelf..) en dan in de gewone vuilniszak.
Wij hebben een hema luier-emmer, hoewel de luiers nu nog niet zo stinken blijft de geur ook echt goed in de emmer ondanks dat we hem maar om de 4/5 dagen legen. Aan de navullingen zit ook een soort parfum. Als straks de poepluiers gaan stinken ga ik er wel voor de zekerheid een geparfumeers luierzakje omheen doen denk ik. Ik vind deze emmer niet eens zo lelijk (en hij staat achter de commode dus hij is nouwelijks zichtbaar) maar goed, smaken verschillen . Kosten: 25 euro voor de luieremmer en 7,50 per navulling (passen zo'n 80/100 luiers in)