wat is er zo bijzonder aan jou partner

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindermoeder, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja hier 1 :D Mijne is 11 jaar ouder.

2. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijzonder aan hem:

hij vult mij aan. Als we in moeilijke tijden zitten komen we er altijd samen uit. Hij is flexibel, bereid te overleggen en dingen te veranderen. Het werkt wel van beide kanten maar toch vind ik het bijzonder dat alles zo snel weer goed gaat. Er zijn momenten geweest dat ik dacht; nu ga ik echt bij hem weg, het werkt niet meer.
    We zijn inmiddels 11 jaar samen.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Bijzonder aan hem:
    Hij is van mij, hij houdt van mij en gaat voor mij door het vuur..
    Hij is mijn beste maatje en ik kan aan niks anders denken dan de rest van mijn leven met hem te delen.
    De liefde van mijn leven is hij, dat maakt hem zo bijzonder..

4. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Hij is lief, zorgzaam, kan heel behulpzaam zijn. Hebben na bijna 7 jaar nog steeds de grootste lol samen, en we zijn ontzettend op ons gemak bij elkaar. Uren lang naast elkaar kunnen zitten zonder een woord te zeggen, zonder dat de stilte ongemakkelijk word, heerlijk. En hij heeft een leuk koppie en een goeie kont. Ook heel belangrijk. ;)

5. ik zag hem en zei dat wordt de man waar ik mee ga trouwen.
    het is vooral zijn lieve uitstraling en zijn woest antrekkelijke stoppelbaard :D

en nu sinds 10 jaar een enorm lieve vader!!

6. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Dat had ik ook, toen ik net iets met mijn man had zei ik ook met hem wil ik oud worden, maar nu 5 jaar samen waarvan 3 jaar getrouwd en 2 kindjes verder, heb ik sinds dik 1 jaar mijn gedachte wel bijgesteld! pfff

Het bijzonderste aan mijn man is dat hij de aller liefste papa voor mijn kindjes is, thats all!!!

7. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Mijn man is mijn soulmate na. 3weken woonde hij bij mij wel nog vier maand ze eigen flat aangehouden na 4maand vroeg tie mij ten huwelijk na 8 mnd zwanger huis gekocht daarna weer mk 1-3-13 getrouwd nu 1,5 jaar samen vier maand getrouwd sommige zeggen heel snel maar na een dag konden we al niet meer zonder elkaar :)

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hij houdt van mij, ook van al mijn minpunten en fouten!
    Hij neemt me zoals ik ben en probeert mij niet te veranderen..
    Dat vind ik zó belangrijk!

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het voelt super goed, we snappen elkaar, kunnen goed praten en lachen en huilen samen. Ik voel me heel veilig bij hem en hij is heel lief en betrokken:)

10. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Hij geeft mij de ruimte die ik nodig heb, en weet me af te remmen als ik door sla in bepaalde dingen.

We kunnen gigantisch lachen met elkaar, en hij is echt mijn maatje. Soms hebben we het er wel eens over dat we ervoor moeten waken dat het niet té veel die kant op neigt, ipv naar partners van elkaar te zijn. Maar gelukkig is die balans prima.

En als mijn verwachtingen kloppen, zal hij ook een geweldig leuke vader zijn!

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Kroeg of voetbal is toch ook vrijwilligerswerk!;)

12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Zorgzame, lieve goedzak die super lief en leuk met onze zoon omgaat.. Alles voor hem wilt doen. En van de buitenkant is het nog steeds een bad boy! ;)

13. tuc

tuc Niet meer actief

dat hij het nog steeds met mij uithoudt:p

14. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Dat mijn vent is wie hij is.... Waar dan ook. Hij doet zich niet anders voor wanneer er anderen in de buurt zijn. Altijd zichzelf!
    Hij zorgt ervoor dat ik met beide benen op de grond blijf staan.
    Soms is hij heel hard, maar dat heb ik op dat moment dan ook nodig.
    Mijn lieffie is mijn liefde, mijn leven, mijn alles!!

15. Mijn man is zo bijzonder dat ik het niet eens goed op papier krijg waarom ik zoveel van hem hou!! :D Omdat het gewoon niet uit te drukken is.... :)

16. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Mijn lieverd is zo bijzonder... Hieronder het stukje wat ik vandaag op fb plaatste :)

25 juni 2006 de dag dat wij onze liefde verruilde voor jarenlange liefde <3 Wie had dat ooit verwacht? Ontmoet op een auto meeting, goede vrienden geworden en nu niet meer zonder elkaar kunnen.
    Binnen een week vroeg jij of ik de moeder wilde worden van jouw kinderen, binnen drie weken of ik samen wilde wonen. Toen begon onze reis pas echt...
    Vele zijn ons gepasseerd en sommige hebben een plek in ons leven gekregen. Ook wij kennen tegenslagen maar dat maakt ons sterk en heeft ons gevormd als koppel.
    Ons leven is verrijkt met ons hondje Turbo <3 Beide doen wij wat wij als kind al wilden, jij vrachtwagenchauffeur en ik in de zorg. Weet dat wat jij ook doet ik achter jou zal staan!
    Ik heb alles wat mijn hartje begeert dankzij jou.. Er is nog 1 leeg plekje maar ik weet dat deze samen met jou ook vervult zal worden.
    Na 7 jaar nog geliefd en verliefd! Ik hou zoveel van mijn ondeugende, irritante maar oh zo lieve kanjer! Love you <3

17. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kippenvel! Echt mooi! En gefeliciteerd met jubileum!

18. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Dankjewel! :D

Deel Deze Pagina