dat dacht ik dus ook dat het niks zou zoon voor ons zoontje van 20 maanden, maar hij vond het geweldig! Ze mogen oa in de droomvlucht, fata morgana, carnaval festival, draaimolen,pandadroom, etc. Wij konden zo een hele dag vullen en hij heeft er erg van genoten en kinderen tot 4 jaar zijn gratis, en als je bij de Albert Heijn Efteling zegels hebt gespaard krijg je per persoon 6 euro korting als je de kaarten bij de AH koopt
hahahha dankjewel en goed te horen dat ik daar niet weg hoef dat het dus een leuke camping is. maar een keer een dagje iets doen is natuurlijk wel leuk. kom helemaal niet uit die omgeving dus wil wel wat leuke plekjes aandoen
er zijn nog genoeg kortingskaarten bij "gratis" volgens mij. maar is idd echt wel leuk! hebben wij gedaan toen ze 22 maand was, super genoten!
eindhoven is een leuke stad, met genoeg winkels en terrasjes. Maar geen "mooie oude stad". Den bosch is al leuker, maar wel al verder rijden. je zit ook heel dicht bij België he? Lekker wandelen bij de achelse kluis bv? of in postel en dan lekker frieten eten Of shoppen in antwerpen!! En daar naar de ?? (hoe heet dat nou, zo'n aquarium dierentuin? haha)
shoppen in Antwerpen klinkt erg leuk maar dan is mijn 1000 euro vakantie budget er in 1 dag doorheen ben ik bang
Hasselt in België is ook leuk winkelen. Of als het regent, Wijnegem in België, is een groot overdekt winkelcentrum. Volgens mij zit in Hasselt ook iets van Plopsaland. Lijkt me leuker voor een kleintje dan de Efteling. Bobbejaanland zit er trouwens ook in de buurt. Weet alleen niet of het iets is.