hoi vandaag ben ik 38weken en 5 dagen vanmorgen om 9.45 uur de slijmprop verloren. nu ook opeens erge ongi pijn en steken harde buiken om de 20 min ong zal het gaan doorzetten of dat niet? maak me een beetje zorgen want mannetje is op zijn werk en het is ong 70 min rijden voordat hij thuis is, en ik durf nu nietecht weg
Het zou kunnen dat het doorzet, maar het kan natuurlijk net zo goed vals alarm zijn.. en nog dagen/weken duren.. als ik jou was zou ik gewoon even je VK/gyn bellen en vragen wat zij ervan vinden. Succes! Liefs Huismus
meid als jij het niet vertrouwd bel dan je vk en vraag of ze even komt toucheren. Ik had hetzelfde probleem met een man die 1.5 uur van huis werkt en intern woont. Ik rommelde al de hele dag maar had zelf niet het idee dat het weeen waren. Toen ik om half 2 toch zoiets had van ik bel de vk omdat ik zeker wil weten hoe en wat kwam ze ook alleen om mij gerust te stellen. Had uit gelegt dat mijn mannetje zo ver weg zat en nog naar huis moest komen voordat het echt zou gaan beginnen. Ze kwam, toucheerde en zei "nu bellen want je heb al 6 centimeter". Weeen ik weet niet wat ze zijn maar ga op je gevoel af.
hoi helaaas niet doorgezet 2 uur lang rond de 12 min harde buiken en daarna zakte het af baal er best van
Hmm jammer, maar het kan nog wel even duren he. Dat je je slijmprop verliest hoeft niet gelijk te betekenen dat je gaat bevallen helaas. Ik had gister last van oefenweeen, die kwamen om de ongeveer 5 minuten en had er in totaal 8. Schrok wel even, maar zette ook niet door!