Hier helaas ook een man (toen pas net vriend) die een scheve schaats heeft gereden. Er speelde toen een hoop meer (o.a. dat we elkaar net kende en ik depressief raakte) maar heb het hem, na enkele jaren kunnen vergeten. Ook hebben we nog wat rare gevallen gehad. Waarin hij zei dat er niks is gebeurd maar dat zij anders beweerd. Hem toen het voordeel van de twijfel gegeven. Ook duidelijk gezegd dat als er OOIT nog iemand is die ook maar beweerd 'iets' met hem te hebben hij zonder pardon buiten staat. Ondertussen hebben we een hele mooie dochter en een koophuis dus hij weet wat hij op het spel zet. Ik sta nu veel sterker in mijn schoenen dan toen dus hij weet dat ik het meen. Maar door dit hele gebeuren ben ik wel iets achterdochtiger dan dat ik anders zou zijn. Dat weet hij, zal hij mee moeten leren leven. En wat jij moet doen? Kiezen voor jezelf. Of dat inhoud dat je samen moet blijven of dat je uit elkaar moet gaan dat hangt van jouzelf en je partner af. Ik zou een volledige breuk tussen hem en zijn ex eisen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Dus geen smsjes (mogelijk anders 06 nummer nemen?) geen fb contact en noem maar op. En volledige openheid. Relatietherapie? Heel veel sterkte met je keuze!
Ik zou de keus bij hem neerleggen. Kiest hij voor jou dan heel makkelijk. Zoals Vaddie ook zegt, alle soorten contact stoppen, wijzigen en verwijderen. Wil hij hier niet aan meewerken dan zou mijn keuze wel zijn te stoppen.
Ik zou me enorm veel zorgen maken om het feit dat hij : ik mis je, heeft geschreven. In onze relatie heb ik ook nog contact gehad met mijn ex, en inderdaad heb ik mijn ex ook verteld dat ik van hem hield (in email), maar dit was nooit om "weer" samen te komen. Ik ben super gelukkig met mijn partner, maar voor mij was dit "closure". Overigens heb ik hier wel altijd open kaart over gespeeld, ik ben iemand die slecht is in afsluiten van gevoelens en situaties en voor mijn gevoel was dat nodig. Er was een gewetenskwestie die nog open speelde (schuldgevoel). Het enige waar je je zorgen om moet maken in mijn ogen is dat hij ze mist. Je kan prima van meerdere mensen houden, maar als hij iemand mist, dat is niet oke. Eerlijk praten is het beste antwoord, en dan zonder van het ergste uit te gaan. Hij mist haar, waarom? wat is er gebeurt? wanneer hebben ze elkaar voor het laatst gezien?
sterkte ik kan niet zeggen wat jij moet doen maar ik zou voor mezelf en me kindje kiezen succes met beslissen
Ik vind het net zo erg. En uit die smsjes kan ik maar één ding opmaken en dat is dat hij is vreemd gegaan. Zij stuurt hem 'je was weer geweldig zoals altijd' hij zegt dat ze probeert te stoken yeah right... en jij geloofd dat?? Bij mij zouden alle alarmbellen gaan rinkelen. En dan heb ik het er nog niet eens over dat hij haar stuurt dat hij van haar houdt en haar mist Voor mij zou het over zijn. Hoe erg dat ook is, niet alleen voor jezelf maar ook voor je kinderen. Dit moet je niet accepteren meid... Laat hem sowieso alle contact verbreken met haar. Doet hij dit niet dan weet je genoeg.
Hij heeft tegen een vriend (gescheiden en heeft er nu spijt van) dat je beter even kunt rond ne.... en dan terug naar huis. Denk dus niet dat ik hem kwijt ben, maar of het er dan beter op word.
Hij zegt dat hij al het contact heeft verbroken. Ze is ook uit zijn telefoon. Ik was inderdaad erg gelovig. Was hoogzwanger en totaal van de wereld. Nu weet ik beter. Ik ben nog altijd niet uit mijn keuze. Wil zo graag bij hem blijven, maar het vertrouwen is gewoon zoek.
Ze hebben elkaar (wat ik denk) vorige maand voor het laatst gezien. De avond dat ik het ontdekte kwam hij wel met 'laten we een huis kopen'. Dus ik denk dat zij of hij toch zo slim is geweest om alles te verbreken. Maar dat weet ik pas volgende maand, zijn telefoonrekening
Hij heeft gezegd te zijn gestopt, zal nooit meer contact met haar zoeken. OKe, leuk! Maar vanavond moest hij opeens werken, ga ik gelijk iets anders achter zoeken. Het vertrouwen is gewoon zoek. En eigenlijk was het al een tijdje (want anders zou je toch ook niet zijn telefoongegevens doorzoeken )
dank je. We zijn op zoek naar een andere woning, en helaas hebben we door omstandigheden nog geen tijd gehad om rustig over verhuizen en alles te praten. Maar ik ga hem zeker vragen, wil hij verder, zo ja, moet hij alles eerlijk opbiechten. Heeft hij al gedaan, zegt ie. maar ik geloof hem niet. Ik ben wel vergevingsgezind. Kan die knop wel omzetten, maar het vertrouwen is nog wel even kwijt.
Fijn om te horen dat er ook iemand bij elkaar gebleven is. Hoe moeilijk ook merk ik nu. Ik ben er wel sterker door geworden, nu al. Ben een huismama en ga nu voor mezelf iets opzetten. Hij wou altijd graag dat ik thuis zou blijven bij de kids, maar nu is het even iets anders. Ik ben er nog altijd voor de kids en hem, maar ga nu meer aan mezelf denken. Dat koophuis, hij zei op de avond dat ik de smsjes ontdekte dat hij wil kopen. Maar ik twijfel nu enorm. Stel dat het toch fout gaat, heb je wel een huis. En dan moet je er alsnog uit. Of niet?
Jeetje, je hebt het al 2 x meegemaakt. Snap dan heel goed (nu wel helaas) dat je dan niet meer diezelfde weg in gaat. Ik ben door dit alles wel sterker geworden, het is mijn leven en hij past zich maar eens aan mij aan. Vertrouwen was hier toch al ver te zoeken, niet alleen omdat ik al een tijdje het gevoel had dat hij vreemd ging. Maar ook omdat er in mijn omgeving mensen keihard hebben staan liegen. Mijn vertrouwen in mensen was dus al laag!!! Maar als je eigen man/vriend/partner het doet, dan is die trap enorm hard.
Dank je wel voor je reactie. Mijn vriend had een vriendin (voordat hij mij kende). Ze had een relatie maar die is toen stuk gelopen. Haar ex pleegde zelfmoord en zij ging door met haar leven. Vanaf toen totaan de geboorte van onze dochter heeft mijn vriend contact met haar gehad. Lang bellen naar elkaar. Maar hij zei altijd het is maar een vriendin. Ik houd van jouw. Tot voorkort hij steeds zijn telefoon meenam naar bed, douche en toilet. Eerst helemaal niet. Ik wist gewoon dat er iets was. Heb op internet zijn smsjes terug kunnen lezen en dat was niet zo fijn om te lezen. Hij schreef haar te missen (zij hem ook) en hij hield altijd van haar. Verder schreef ze dat ze zijn kusjes en hem miste. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij zei gelijk niet waar. Later las hij de smsjes terug en zei hij vergeet het allemaal. Ik kies voor jouw. Hij heeft haar verwijderd uit zijn telefoon, maar dat zegt nog niets. Hij heeft er 2 En ze stond nu onder een andere naam. Verder hebben we nog niet echt veel erover gepraat. Maar er zijn ook nog prive omstandigheden waardoor het praten allemaal lastiger komt te liggen.
Hij gaf mij ook de schuld voor dit alles. Ik zou niet goed genoeg mijn best doen. Ik ben huismama en hij werkt 24/7. Nu weet ik dus niet of hij werkt of iets anders doet Maar het huis zou naar zijn mening nooit goed genoeg zijn, eten doet hij liever bij zijn ouders, ik maakte me niet goed genoeg op. Het is altijd mijn schuld. Maar hij keek nooit eens naar zichzelf. En nog altijd helpt hij me niets, doet hij niets voor me en kan alleen maar slijmen. @ All, snap opeens niet meer waarom ik nog bij hem blijf haha.
Hij heeft al eens gedreigd met zelf weg te gaan, en dan zou ik hem nooit meer zien. En nu andersom ook, hij doet niets voor zijn kinderen, hij brengt alleen geld binnen. Als hij zich meer inzet voor zijn kinderen, mag hij ze zien.
Wat wil je horen? Het komt allemaal wel goed? Nou, ik denk dus van niet. Ik denk dat hij je zal blijven bedonderen. Dit is niet de eerste keer dat je er naar vraagt en hij liegt zich er gewoon vanaf. Dat hij een lamzak is dat is duidelijk. Vind jij jezelf echt maar zo weinig waard???
hij wil bij zijn ouders eten hij werkt 24/7 (wat ook al niet klopt) hij wil dat jij de schuldige bent van dit alles (misschien is dit ook zo) hij wil een huis kopen hij besteed geen aandacht aan de kinderen en wat wil jij? en wat doe je eraan? er is geen tijd om te praten bullshit!!! het is steeds HIJ maar wat wil jij? je als een snol laten behandelen? hij verdient blijkbaar genoeg maar dit wil je toch niet? en de sms,jes die je niet leuk vond om te lezen en hij ontkent die sms,jes en jij gelooft dat? meid waar doe je het nog voor? geld? hou je nog van hem dan zul je om de tafel moeten en het zo moeten regelen dat hij vrij is, de kids een weekend de deur uit en praten praten praten, dat er geen tijd is om te praten dikke l*l. sucses met je keuze
Zo.. Ik heb geen goed woord voor mensen die vreemdgaan dus ik ben zeer kort door de bocht.. Eruit met die vent.. Het is jouw leven he!! Op het moment als hij maar blijft sms'en de en haar dan ook nog bewust een andere naam geeft dan weet je toch genoeg? Laat jezelf niet zo de grond in trappen door een e.kel die jou het gevoel geeft dat je waardeloos bent.. Mijn ex ging ook constant vreemd, betrapte hem op bed handstanden te doen tegen de muur in z'n blote bast terwijl dat meisje kirrend zat te klappen op ons bed.. Wtf.. Ik ben toen ook weggegaan, hij zou het nooit weer doen. Toen kwam uitzending, hij kwam terug met een soa.. Later vertelde hij mij dat een ex van hem daar ook was, nou ik weet wel waar hij hem in gehangen heeft(achteraf dan he) toen vond ik dat hij vreemd gedrag vertoonde, telefoon constant mee, heel veel weg zijn, ik heb toen zijn telefoon gepakt en vond een zeer pikant sms'je. Toen zijn rekening nagekeken. Bleek er 1 nummer te zijn die hij constant smste, en ook belde. Als zij niet opnam belde hij mij en andersom. Daar heb ik hem toen mee geconfronteerd( we woonden toen net een maand samen in een koophuis) en hij vond dat het mijn eigen schuld was omdat ik de laatste tijd wat sipper was, in had een drukke baan, verbouwen en mijn ouders lagen in een vechtscheiding.. Wat wil je! Nou goed, dat vergeven. Kwam er late weer een moment. Weer die klere telefoon overal mee heen. Ineens langer bij een vriend blijven slapen bla bla. Hij was met een meisje gaan stijldansen omdat ik dat wegens een knie blessure even niet kon dansen. Hij ging ineens vaker dansen en wou vaak alleen.. Ik had het er toen al met een vriendin over gehad maar zij vond dat ik ons nog een kans moest geven. Tot hij op een middag vertelde dat hij savonds even naar haar toe ging voor het dansen. Ik vroeg waarom en zijn antwoord was; j heeft muziek voor mij, waarop ik zei, dat kun je toch zelf wel downloaden? (ICT universiteit studeerde hij..) nee want zij had alles al, nou dan kun je toch zeggen wat je wilt dacht ik.. Nee dat was niet makkelijk, meneer wist nog niet wat hij wou. En toen dacht ik, ach jongen dan flikker je toch lekker op.. Hij weg en ik ben gaan denken.. Was er klaar mee.. Toen hij savonds thuis kwam vroeg ik direct bij binnenkomst, ga jij vreemd? Zijn antwoord: daar had ik het volgende week met je over willen hebben..( ik weet het nog steeds en het is al 3 jaar terug) dus in gaf aan dat het ook nu wel kon.. Nou gij ging niet vreemd zei hij maarja het lag wel allemaal aan mij, ik gaf hem niet genoeg aandacht en in was druk met de toekomst omdat ik kinderen wilde( ja gek he na 5 jaar relatie Pino!!) en Nouja, het was mijn schuld. We zijn die avond uit elkaar gegaan. De volgende dag bracht ik hem weg, hij ging op oefening, en reed naar huis. Net thuis aangekomen belde hij mij op, hij moest naar huis van de sergeant om alles netjes te regelen. In de auto zat hij te janken, dat hij het zo erg vond en dat hij het vervelend vond dat het leek alsof het mij weinig deed. Die avond zijn we naar zijn ouders gegaan om alles te vertellen en kwam eindelijk het hoge woord eruit. Hij was verliefd op j en zij op hem. Zie je nou wel drupl*l, de waarheid komt er wel.. Dus, dit was mijn verhaal. Ik heb mijzelf 5 jaar lang op de 2e plek gezet en mij geestelijk de grond in laten boren. Het heeft wel anderhalf jaar geduurd voor ik weer blij was met mezelf en mijn huidige partner heeft best veel moeite moeten doen om mijn zelfvertrouwen weer te vinden. Ik had mijn ex veel eerder een schoo in z'n kont moeten verkopen en deze man moeten vinden. Maarja dat is allemaal niet meer overnieuw te doen.. Dus lieve ts, laat je niet op je donder zitten, praat met hem en zorg dat hij ECHT voor jullie gaat of donder hem de deur uit Sterkte!