Wat is er met mijn lieve meisje gebeurd????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esje87, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Sinds een paar dagen lijkt het alsof mijn lieve meisje die goes doorsliep s nachts, vrolijk in haar box kon spelen en een geweldige eter was, veranderd is in een monstertje!

Ze wordt bijna ieder uur huilend wakker in de nacht en heeft al paar dagen geen hele fles leeggedronken. Ook wilt ze niet meer spelen en kijkt echt niet vrolijk uit haar ogen.
    Ze vraagt continu aandacht en wanneer ze die krijgt is het nog niet goed en blijft ze ook huilen.

Is dit nou weer een gevreesde sprong?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vrees het wel voor je ;)

3. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    een sprong of tandje die eraan zit te komen???

4. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    `s Nachts om het uur wakker kan ook op iets anders duiden, vooral als ze daarvoor prima doorsliep. Is er niks medisch aan de hand? Heeft ze koorts, verkouden of oorontsteking?

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

Hier begon dat ook rond de 6 maanden... voor die tijd sliep hij keurig door, het klokje rond van 20:00 tot 8:00, maar dat was van de een op de andere dag voorbij. Nu is het nog steeds onregelmatig met de nodige nachtelijke drama's.
    Ik snap niet waardoor het komt. Hij heeft oorontsteking gehad, maar dat is allang weer voorbij. En tandjes zijn ook niet altijd de reden, want soms slaapt hij weer wel een nachtje door terwijl tanden door komen. We nemen het nu maar gewoon zoals het komt. Jezelf erbij neer leggen en verwachtingen terzijde schuiven geeft de meeste rust.

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Ik zou toch eventjes temp opnemen.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Denk ook misschien de eerste tandjes. Kan ook verhoging bij voorkomen.

Finley had exact hetzelfde en ziedaar...het eerste tandje is net door!

8. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Temperatuur is normaal. Was het eerst waar ik naar keek. Tandjes zou wel kunnen. Ze heeft een maand geleden 2 tanden in 1 week gekregen en had nergens last van maar dat betekent niet dat ze nooit last krijgt bij tandjes krijgen.

Vandaag is ze gelukkig wel wat vrolijker. En afgelopen nacht helaas weer slecht geslapen.

9. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een tijdje terug ook een paar onrustige dagen gehad, ik denk dus sprongetje want nu is weer alles rustig.

10. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zitten wij nu in de 8 maanden sprong..wat een drama. Dochter is echt veranderd in een draak :)

11. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Nou vannacht gelukkig weer doorgeslapen. En wat doet me kleine meid vanmorgen opeens??? Tijgert de hele kamer rond.
    Was dus denk ik echr een sprongetje. Had alleen niet verwacht dat het zo kort zou duren. Lees hier altijd verhalen van weken last.

Meer mensen waarbij de baby zo snel door een sprong ging?

12. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik denk het wel. Hier hetzelfde sinds een paar weken, nu de laatste paar dagen ging het weer redelijk goed gelukkig.

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Sprong of tandje, misschien een combi van beiden?
    Hier ook gehad, duurde ong 2 wekenen toen was het opeens weg.

Deel Deze Pagina