Ik kan het opeens nergens meer vinden, Vibovit vitamine D. Volgens mij kocht ik het eerst altijd bij de kruidvat, maar ben bij 2 geweest en beiden hebben het niet meer in het schap. Ik wil geen vitamine D geven met smaakje of iets, vind ik echt onzin. + de baby die er straks bij komt wil ik ook geen smaakje geven vanaf het begin. Weet iemand waar ik de vibovit vitamine D nog kan kopen?
Ik zie hem ook nergens meer, ik heb nu bonusan, die vind ik veel fijner, want ik vond de vibovit zo langzaam druppelen. Bonusan is in olijfolie
Hier hebben ze hem bij de etos. Ik ben nu wel over op Vitalize, dat is ook alleen olie met vitamine D en de druppels vallen zo veel makkelijker uit het flesje. Is alleen ook niet te koop bij kruidvat enzo.
Oke, ik zal eens verder kijken, naar een ander merk. Wil er geen onnodige toevoegingen in als suiker en smaakjes enzo. Maar met jullie tips kan ik vast wel iets
Ik was er ook al naar op zoek. Daar hoefde je ook maar 2 druppels van te doen dus dat scheelde wel met de 10 druppels van davitamon.
Ik wou net schrijven bij bol.com of wehkamp en ik kijk erop en daar is het ook uitverkocht. Heb ze ook wel eens bij etos zien liggen.