Kom ik thuis, staat er een kraampakket van mijn zorgverzekeraar in de gang op me te wachten Heb in augustus een miskraam gehad en me toen ook gelijk weer afgemeld voor kraamzorg, dan verwacht je zoiets niet meer.. Mijn man gaf aan dat er een paar weken terug ook een pakketje is gekomen, waarschijnlijk een blije doos achtig iets. De lieverd heeft het toen weten te onderscheppen en voor me opgeborgen.. GRRR was ik er eindelijk een beetje overheen..
Meid, ik kan me voorstellen dat zoiets behoorlijk confronterend is Wel een beetje lullig/slordig van de zorgverzekering trouwens... Ik neem aan dat als je kraamzorg e.d afmeld je ook de reden hebt opgegeven? Of hoefde dat niet? Anyway, sterkte! Voel je maar even lekker kut! Dat mag best!
Lekker slordig zeg. Kan me voorstellen dat je je nu k*t voelt. Lief van je man dat hij dat andere pakketje heeft onderschept ..
pff wat een domme fout zeg! ik zou zeker nog wat van me laten horen. Sterkte meis en het zal nooit helemaal overgaan.
Hoi hoi, Dat is zeker een hele domme en pijnlijke fout. Wat lief van je ventje dat hij dat andere pakje voor je onderschept heeft. Lieve groetjes, Bibu !
Wat een domme fout zeg. Ik zou er wel even melding van maken zodat ze er hopelijk meer rekening mee houden. ook voor evt. ander post die je zometeen nog krijgt.
Gadver Wendy wat een domme fout zeg... En wat lief van je man dat hij dat andere pakketje onderschept had! Veel liefs
he Wendy dat is vervelend! Lijkt me heel hard! Wat is je man trouwens een lieverd dat ie dat andere pakje onderschept heeft!
Jee dat lijkt me idd niet prettig nee. Vreemd dat je zorgverzekeraar niet goed opgelet heeft.. iig sterkte..