We zijn vanmorgen bij het cb geweest. Volgens hun is onze zoon gekrompen, want hij was een cm korter dan de vorige keer. Die was trouwens in juli. Nu dus ongeveer 81/82? cm en hij weegt 10.7 kilo. Hij is 14 maanden.
Is erg vervelend dit. Mijn dochter heeft de lengte van een 3jarige maar ze is echt net 2(,3 maanden). Vanmorgen zelfs wat van gezegd op het Kdv! Ze praat ook nog eens veeeel te goed, dus ze wordt zo overschat. Heb vanmorgen aangegeven dat ze haar knuffel bij haar mag houden, dat ze nog niet zindelijk is en ook nog niet graag wil zijn. Ik krijg haar vaak verdrietig terug van het Kdv zelfs al... (Maar dat is een ander probleem 😄
Toevallig afgelopen vrijdag naar het CB geweest. Onze dochter is 89 cm en weegt 12 kilo. Ze wordt vrijdag 2 .
Andersom is ook niet leuk hoor! Mijn dochter is erg klein, ze is 2,2 jaar en waarschijnlijk zo rond de 82/83 cm. Ze heeft nog veel babyspekkies en ziet er ook nog meer uit als een baby/dreumes dan een peuter. Mentaal is ze erg voor. Ze praat ook zeer goed voor haar leeftijd (er is een jongetje van 3 op het kdv die ongeveer hetzelfde praat als zij). Laatst zei een mevrouw in de supermarkt tegen haar 'wat loop jij al goed zeg'. Waarop ik antwoorde, 'ja maar ze is al ruim 2'. Toen zei mijn dochter 'ik ben jajig geweest'. Haha, je had de blik van die mevrouw moeten zien.
Geboren met 39+6 met 3950 gram. Over een maand wordt hij 3 en hij is 104 cm en 17,5 kg. Hij blijft een lange, slanke den. Al is hij nu iets minder slank dan hij altijd was, maar dat kan ie best hebben. Ribben tellen hoeft nu ook weer niet Hij volgt echt netjes zijn eigen groeilijn al vanaf zijn geboorte. En altijd bovengemiddeld lang met gewicht rond de middenlijn en dat zal wel zo blijven, denk ik. Dat wordt nog wat met schoenen in de toekomst, hij heeft nu al maat 28
Hier idem. Wat ik ook echt heel naar vind is dat mijn zoontje al ruim 2.7 is maar ik nog steeds op de baby afdeling kleding moet kopen (maat 86)
nee klopt, ik heb voor mijn oudste ook heel lang op de babyafdeling moeten shoppen terwijl ze voor haar leeftijd wel wat "oudere" kleertjes kon hebben. Zelf vindt ze het ook niet altijd leuk dat ze zo klein is. Ze doet nu voor de tweede keer groep 2 en wordt over een paar weken 6. Ze maken allemaal een kalenderblad met hun naam en hoeveel jaar ze worden. Die van mijn dochter hangt nu dus vooraan en al verschillende ouders die zeggen: er staat een 6 bij haar hoor...foutje??? Uhh nee ze wordt echt 6. Maar veel 5 jarigen zijn nog groter. Kindjes zeiden in eerste instantie ook dat ze jokte dat ze 6 werd, want "dat kan niet als je zo klein bent"
Mijn zoontje van 2,3 jaar is 80 cm en 10 kg. Ook een kleintje dus. Eten niet bijzonder + koemelkallergie dus tja, erg hard gaat het niet. Dysmatuur geboren met 40+2. Hij was toen 44 cm en 5,5 pond. Mijn dochter van 5,5 jaar is zo'n 1.20m en ca. 20 kg.
Dat is ook niet leuk mijn middelste word en ook boos om want dat is voor baby's. En wat de bedenken als papa haar per ongeluk een broek van onze dreumes aan trek dan is ze de hele dag boos haha. Tja meisje we kunnen je moeilijk langer maken
Dochter 3 jaar en 2 maanden: 97, 7 cm en 14.8 kg Dochter 16 mnd (gecorrigeerd bijna 14 mnd) 71, 6 cm en 8800 gram
Hebben wij ook gehad. In 4 maanden tijd 1 cm gekrompen. Ik zei toen tegen de verpleegkundige dat we haar iets te heet hebben gewassen.
Komt van zelf goed. Mijn zoon is heel lang klein geweest en nog is hij niet groot met vier jaar was hij 99 centimeter begin vier. En nu is hij 1.60 net zo lang als ik bijna 14 jaar. En nu pas aan het groeien heel lang de kleinste steeds geweest. Is nog klein voor een jongen.Hij is geschat op 1.75 ben benieuwd denk dat het misschien 1.65/1.70 word?