heter wassen als dat kan met het kledingstuk. Even laten weken in biotex voor je het in de wasmachine gooit. Maar het beste is: voorkomen dat je gaat zweten! Want je nieuwe zweet vermengd zich dan met het 'oude' zweet, en dat oude zweet gaat dan ruiken.
ff weken in biotex of gewoon een dagje in was poeder weken. eerst heet water met waspoeder mengen dan de kleding erin en dan nog een keer wassen. weet je wat ik gebruik tegen het zweten, oxelpads of ik spuit deo op en dan nog een luchtje(parfum ofzo) in de oksels en op mijn kleding.
gewoon azijn of schoonmaakazijn? Schoonmaakazijn lijkt me dan beter, omdat dat geconcentreerder is toch?
oke fijn.... ik ga het allemaal proberen... Ik zweet weinig.. maar alleen in mijn periode.. en lijkt alsof ik steeds me kleding weg kan doen daardoor
Ik ken het probleem, helaas. Het enige dat bij mij werkt is voor het wassen de kleding een uurtje in dettol (beetje in een emmer water) laten weken. Daarna gewoon wassen. Het duurt een paar wasbeurten voor de dettol geur volledig weg is daarna, maar de stank is er dan echt uit. Verder syneo5 voor je oksels gebruiken (net zoiets als deoleen alleen ik vind dit effectiever en fijner voor mijn oksels.). Is wel duur maar je doet een half jaar/jaar met het flesje. Succes. Is echt een rotprobleem.
hier ook schoonmaakazijn! Werkt super! heb ook een tijdje gehad dat ik steeds kleding weg kon doen omdat ik de zweetgeur er niet uit kreeg. Kreeg toen oook de tip van schoonmaakazijn en dat werkt super! Mijn zweetperiode is gelukkig al wat jaartjes weer voorbij, maar gebruik nog steeds schoonmaakazijn als ik nare luchtjes ruik! Verder heb ik een tijdje oderex gebruikt. Savonds voor het slapen gaan onder mijn oksels deppen(kan wat prikken) sochtend smet douchen afspoelen en gewoon deo op. Zweten was 90% weg! kus miek
Jakkes. Ik heb er gelukkig nooit last van ook al kan ik behoorlijk zweten bij het sporten. Ik douche wel minimaal 1x per dag en gebruik royaal doucheschuim en iedere dag schone kleding plus een goede deodorant uiteraard. Het lijkt mij idd een stuk makkelijker om het gewoon te voorkomen.