stinkende kleding onder oksel

Discussie in 'De lounge' gestart door babs81, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

ja het gaat er niet uit, die stank uit de oksel uit bepaalde kleding
    hoe krijg je dit eruit???

2. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    heter wassen als dat kan met het kledingstuk. Even laten weken in biotex voor je het in de wasmachine gooit. Maar het beste is: voorkomen dat je gaat zweten! Want je nieuwe zweet vermengd zich dan met het 'oude' zweet, en dat oude zweet gaat dan ruiken.

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ff weken in biotex of gewoon een dagje in was poeder weken.
    eerst heet water met waspoeder mengen dan de kleding erin en dan nog een keer wassen.

weet je wat ik gebruik tegen het zweten, oxelpads of ik spuit deo op en dan nog een luchtje(parfum ofzo) in de oksels en op mijn kleding.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Deoleen deo is zonder parfum of alcohol werkt super.
    idd ff weken !

5. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    In azijn wassen, heb ik ooit eens gehoord

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

In de azijn wassen of weken!!!!

7. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    gewoon azijn of schoonmaakazijn? Schoonmaakazijn lijkt me dan beter, omdat dat geconcentreerder is toch?

8. tanja8

tanja8 Niet meer actief

In azijn wassen of in de droger doen maar dat kan ntuurlijk niet met alles.

9. babs81

babs81 Niet meer actief

oke fijn.... ik ga het allemaal proberen...

Ik zweet weinig.. maar alleen in mijn periode.. en lijkt alsof ik steeds me kleding weg kan doen daardoor

10. Lillies

Lillies Actief lid

19 aug 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Ik ken het probleem, helaas. Het enige dat bij mij werkt is voor het wassen de kleding een uurtje in dettol (beetje in een emmer water) laten weken. Daarna gewoon wassen. Het duurt een paar wasbeurten voor de dettol geur volledig weg is daarna, maar de stank is er dan echt uit.

Verder syneo5 voor je oksels gebruiken (net zoiets als deoleen alleen ik vind dit effectiever en fijner voor mijn oksels.). Is wel duur maar je doet een half jaar/jaar met het flesje.

Succes. Is echt een rotprobleem.

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ikken het probleem en ik heb nog niets gevonden wat helpt om de geur eruit te krijgen.

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hier ook schoonmaakazijn!
    Werkt super!
    heb ook een tijdje gehad dat ik steeds kleding weg kon doen omdat ik de zweetgeur er niet uit kreeg. Kreeg toen oook de tip van schoonmaakazijn en dat werkt super!

Mijn zweetperiode is gelukkig al wat jaartjes weer voorbij, maar gebruik nog steeds schoonmaakazijn als ik nare luchtjes ruik!

Verder heb ik een tijdje oderex gebruikt. Savonds voor het slapen gaan onder mijn oksels deppen(kan wat prikken) sochtend smet douchen afspoelen en gewoon deo op. Zweten was 90% weg!

kus miek

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Jakkes. Ik heb er gelukkig nooit last van ook al kan ik behoorlijk zweten bij het sporten. Ik douche wel minimaal 1x per dag en gebruik royaal doucheschuim en iedere dag schone kleding plus een goede deodorant uiteraard. Het lijkt mij idd een stuk makkelijker om het gewoon te voorkomen. ;)

Deel Deze Pagina