Help, ik heb volgende week een trouwerij en na veel twijfel heb ik voor dit jurkje gekozen (in het paars) Samen met dit jasje (zwart) Nou ik mijn vraag aan jullie wat voor kleur panty's jullie er bij zouden doen? Ik heb zwarte pumps en had gister een zwarte panty erbij aan. Ik vond het leuk maar manlief liefs vond het niks. Maar goed, hij begrijpt ook niet waar de rest van het jasje is (kort model) Dus mijn vraag voor jullie, wat voor kleur panty's?? Thanx! Chiffonjurk bessenrood/zwart - BODYFLIRT - bonprix.nl Met dit jastje: Sweatblazer donkergrijs gemêleerd - BODYFLIRT koop online - bonprix.nl
jurk is mooi jasje is gaaf alleen kleur jasje is niet zwart terwijl je jurk zwart erin heeft. dus grijse panty zwart tasje dan is het in 3 kleuren.
Zou voor lichtpaarse panty gaan, geen zwarte. Je hebt al zwarte schoenen en een zwarte jas. Zou allemaal zwart worden op de duur.
De kleur nearly black (grijs/zwart) van het merk Oroblu. Supermooie panties met een mooi glans en past super bij jouw mooie outfit! Ik zou persoonlijk niet gaan voor een huidskleur...(zeker niet in deze tijd van het jaar)
hema heeft super mooie huidskleurige glanspanty's kies de kleur naturel en dan lijken je benen prachtig met een tintje zonnebank! dat zou ik doen. mooi setje trouwens. de glans is subtiel trouwens! gewoon heel mooi.
Gewoon zwart hoor! Past heel mooi in het geheel en ik vind dat chiquer dan een huidskleurige panty. Maar nu vind ik huidskleurige panty's echt vreselijk!
Even voor de duidelijkheid: we bedoelen (ik in ieder geval, ik neem toch aan de rest van jullie ook) met een zwarte panty dit: http://www.winkelkraam.nl/afbeelding/706906.jpg Ok, geintje Dit dus: http://www.vd.nl/medias/sys_master/8967791312926/839227_d_02_l.jpg Een dunne zwarte panty, dat is een stuk chiquer dan een huidskleurige. Prima voor je werk hoor, of als je blote armen hebt. Maar bij bedekte armen en donkere kleding is 15 of 20 den zwart of antraciet het mooist.
lol, ik zag mezelf met mijn dirty mind al in de slaapkamer Ik stem tegen een zwarte legging, daar worden je benen zo 2d van is lang niet zo elegant als een dunne panty. Bovendien is je hele outfit dan wel erg donker voor een bruiloft.
legging zou ik niet doen, ik vind een legging altijd wat meer casual maken. Een panty is feestelijker. Ik zou voor een huidkleurige panty gaan anders wordt het zo zwart. Ik koop trouwens meestal huidkleurige panty's bij de zeeman, deze zijn heel naturel. Ik krijg regelmatig de vraag waar ik mn panty's haal omdat ze er zo natuurlijk uitzien. Deze dan: ZEEMAN Webshop - Webshop - Beenmode - Geen - LADY FIT panty en niet de nog goedkopere want die hebben zo'n matte oude dametjes look.
Bedankt voor de reacties! Ik ga ook zeker niet voor een legging, maar voor de rest zijn de meningen nog al verdeeld zie ik. Had er beter een pol bij kunnen doen! haha. Ik denk dat ik beide maar ga kopen en dan vergelijken wat mooier staat/uitkomt. Kan het ook nog op het weer aanpassen. Bedankt! En die ene panty is precies wat ik in mijn hoofd had, staat zo leuk als mijn jurkje opwaait :-0