Hey meiden, Ik vroeg me af wie ook een Montego heeft besteld van 2012. Het zit namelijk zo, wij hebben de N7 besteld Sand White, alleen nu blijkt het een heel andere kleur te zijn dan aangegeven in de folder en op internet. Na contact te hebben gezocht met Montego zelf blijkt dat de fietsen Ice Grey en de Sand White zijn verwisseld in de folder en op het internet. Zelfs onze dealer wist hier niets van! Wie heeft dit ook gehad? Het lullige is dat Montego niet veel voor ons kan beteken en wij nu met een fiets zitten wat niet onze eerste keus is. Tevens blijkt er geen Yepp achterzitje op te kunnen i.s.m. de fietstassen. Beetje lullig aangezien wij dus een Yepp stoeltje hadden aangeschaft omdat die ons fijner leek en hij dus ook op de fiets zou kunnen. Weet eigenlijk niet wat ik nou met dit verhaal kwijt wou, maar het voelt wel heel frusterend, het is toch een heel bedrag wat je kwijt bent en dan heb je ook nog niet wat je graag wou! Dus mocht je zo'n fiets willen aanschaffen, denk eraan dat beide modellen zijn omgewisseld. Gr. Puck.
Lijkt me dat als je niet tevreden bent de fiets toch weer om kan ruilen ? Heb je hem online besteld of bij een fietsenzaak(die hem al had staan).
@Rnate, het probleem is dat de kleur die wij graag wouden 3 versnellingen heeft en ik wil 7 versnellingen. Het andere 7 versnellingen model is zwart en dat vind ik echt niet mooi. In de folder stond onze eerste kleur keus dus bij de 7 versnellingen en dit blijkt nu dus een 3 versnellingen te zijn. Hij is besteld bij een fietsenzaak, maar deze moest hem ook bestellen omdat hij niet op voorraad stond.
Is het in de folder van de fabrikant omgekeerd? of in een eigen gemaakte folder van de zaak zelf? Als je dat weet zou ik het laten opknappen door die gene waar de fout begonnen is. De foute bestelling is immers niet jullie schuld....
In de folder van Montego zelf is het omgekeerd en dus hebben de fietsenhandelaren dit over genomen. De stoeltjes van GMG kunnen er wel op, maar dus niet samen met de fietstassen. Die tassen zijn natuurlijk wel nodig anders kun je net zo goed met de auto gaan want dan kun je niets houden.
zo ook niet? Dus met een speciale adapter aan je zadel? Producten: Nieuwe Kidshopper Yepp - Tweewieler
@Marloes80, die bevestiging hebben wij ook, maar dan zit het zitje te ver naar achter zodat de tassen niet meer passen (tassen zijn ook van Montego, bijpassend). We hebben het al geprobeerd, maar past echt niet!
Had de fiets dan niet geaccepteerd. Het is HUN fout, nu zit je met een fiets die je eigenlijk niet wil.
Wat jammer dan zeg... ik zou dan toch in overleg gaan, en misschien krijg je wel een ander kinderzitje, dat wel past (incl tassen)
ik zou het ook niet 123 accepteren denk. Ik denk dat de fietsenzaken er niet zo vreselijk veel aan kunnen doen, maar ik zou bij montego zelf gaan klagen. Zijn trouwens wel super lekkere fietsen die montego liberty, heb er zelf ook 1
Onze fietsenman gaat er nu achteraan voor ons, even afwachten dus. De fietsenmaker was altijd zeer te spreken over Montego en de service, maar gaf aan ons ook al aan dat hoe het nu gaat hij niet van ze gewend is en staat hem dan ook zekers tegen. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. @Tulip, het zijn zekers fijne fietsen vandaar ook onze keus voor Montego, ikzelf vind de Sparta veel te zwaar en lomp overkomen. De fiets zelf is prima.